dijous, 2 d’abril del 2015

Nova secció: VA DE CONTES!

Va d’estrena, després d’estrenar fa aproximadament un mes la secció setmanal de receptes amb molt de gust he decidit estrenar una nova secció anomenada: VA DE CONTES.

PER QUÈ UNA NOVA SECCIÓ?
Els contes formen part indiscutible de la meva vida,igual que el meu petit món al bloc. M’encanten per tot allò que són capaços de transmetre i d’explicar. Sóc una apassionada dels àlbums il·lustrats, col·leccionar-ne és una de les meves passions.
Això si, no compro per comprar, sempre busco més enllà del conte i penso que em poden aportar.
Per altra banda, cal trencar el mite que els contes són cosa de nens, que també. Però un autor de contes no sempre escriu dirigit als nens sinó que, moltes vegades, moltes històries són més per a grans que no pas per a petits…ja que els nens en veuran els dibuixos, riuran o s’emocionaran però un adult serà capaç de trobar-li probablement un sentit vital.
En últim lloc perquè organitzativament m’ajuda a mantenir una continuïtat al bloc sabent quan he de publicar al menys, sinó disposo de més temps, la secció.

QUÈ HI TROBAREU EN AQUESTA SECCIÓ?
En aquesta secció trobareu cada mes la presentació d’una de les meves descobertes literàries referents a àlbums il·lustrats.

QUAN HO PUBLICARÉ?
De moment m’ho he plantejat com una secció mensual que apareixerà més o menys a meitat de cada mes. Vull posar-me un temps prudent que m’asseguri complir amb la secció de manera eficient. Més val poc i ben fet que no intentar estirar més el braç que la màniga.

Us espero a la nova secció a partir del dia 15 d’Abril!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT