dijous, 5 de maig del 2016

PORTA PASTISSOS DE TELA

Aquesta setmana la cosa va de projectes de costura! I és que en tinc pendents uns quants per ensenyar-vos.
Tinc a la Singer traient fum!pobreta la tinc una mica explotada, ara que comencem a ser amigues espero que no m’agafi mania. Només miro quina la puc fer, i a tot arreu veig teles que m’agraden. Començo a pensar que això acabarà com la meva col·lecció de llanes… jajaja passaré de ser  només llanoaddicta a telaaddicta també.

El projecte d’avui relaciona dues de les meves aficions: la costura i la cuina. Avui us vull ensenyar el meu PORTA PASTISSOS.

Com bé sabeu m’encanta cuinar, salat i dolç. Sovint quan fem una quedada familiar o amb amics, m’agrada sorprendre’ls amb algun tipus de postres. En la majoria d’ocasions acabo fent algun tipus de pastís. Aquí arriba el problema  com transportar-lo d’un lloc a l’altre i que arribi amb certa integritat. Així que el “porta pastissos” em va semblar una bona opció.
A més la idea que no fos de plàstic, sinó de tela i fet a mà em feia gràcia.

Per fer-lo vaig escollir una tela blava de fil per fora i una tela plastificada per dins. La part on va el pastís sempre és més practica fer-la de tela plastificada ja que a l’hora de netejar-ho és molt més fàcil.

 A sobre a la part de fora i vaig fer dues magdalenes aplicades, que li donen un toc més divertit al porta pastissos. De fet en aquest projecte vaig aprendre a fer les aplicacions en tela ( des de llavors us he de confessar, que m’encanta fer-ne!), Si us hi fixeu ja es veu que els acabats no són perfectes, però per ser les primeres no estan gens malament.


I aquí el teniu, el projecte acabat. Per estrenar-lo que millor que portar el meu pastís de pastanaga i coco a la feina i  fer un bon esmorzar.

Què us ha semblat? En feu servir de porta pastissos?
BON CAP DE SETMANA


Aprofito i participo al rums d’avui!

17 comentaris:

  1. Que pràctic!! M'ho apunto! M'aniria molt bé quan fem pastissos a casa i els portem amunt i avall! Em miraré la recepta del pastís que fa una pinta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si és molt pràctic per carregar els pastissos amb comoditat d'un lloc a l'altre. Si probes el pastís no el podràs fer només un cop! una abraçada

      Elimina
  2. M'encanta!!!! No se m'hagues acudit mai fer un porta pastissos i a mes a mes t'ha quedat genial!! La veritat es que aixo de les aplicacions amb tela es una passada!!! Un petonas maca i que disfrutis del cap de setmana!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si les aplicacions són molt vicioses a més li donen un toc més personal. Una abraçada

      Elimina
  3. és una molt bona forma de transportar els pastissos!! I sobre les aplicacions, ja saps, com més en facis, més n'aprendràs. Per ser les primeres, estan força bé!!
    Ahhh, el necesser del canvi de mans, una xulada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si està clar, com més es practica d'una cosa millor surt! per ser la primera no em queixo però per sort he anat millorant! gràcies pel piropo del necesser. una abraçada

      Elimina
  4. Que bonito!!
    Un detalle precioso. Para las reposteras o para regalar ideal.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias! si para llevar pasteles de aca para alla es perfecto! un abrazo

      Elimina
  5. Genial! Jo en vaig fer un fa dies i la veritat és que el faig servir força... El teu model m'encanta!!! Ptó,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si és útil! és una cosa d'aquelles que quan les tens les fas servir! una abraçada

      Elimina
  6. La Singer ha d'estar més contenta que mai! Si fas unes cosetes precioses!!!
    I a sobre es mooolt pràctic!!!
    Aquestes magdalenes t'han quedat precioses :-)
    Una abraçada bonica!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si jaja ahir va decidir posar-se en vaga una estona! però al final em va perdonar i va decidir tornar a cosir! jajaj Me'n alegro que t'agradin les coses que faig ja veig que em mires amb molt bons ulls! una abraçada guapa

      Elimina
  7. Mabel m'has deixat amb la boca oberta ¡Quina passada! no ho havia vist mai. És molt orginal i creatiu. Agafa't un Stand al BCN and Cake i a vendre porta pastissos. Els típics de plàstic són molt sosos.

    Un Petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaj la meva producció seria massa limitada! la veritat és que és molt pràctic de fer servir i a més a més molt més bonic que els de plàstic! una abraçada

      Elimina
  8. M'encanta! Quina bona idea per portar els pastissos! Una abraçada!

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT