dijous, 16 de juny del 2016

NECESSER DE "BOQUILLA"

Avui us porto un nou projecte de costura, això si, ja us aviso que us semblarà familiar. Perquè hi ha projectes que quan els acabes de fer ja tens clar que repetiràs i aquest és un d’ells.
Pel canvi de mans proposat per Alicia de Ganxetades em vaig animar a fer un necesser amb “boquilla” i en vaig quedar encantada del resultat. Em va agradar tan i el vaig trobar tan pràctic que no m’he pogut resistir a fer-ne un altre.
Aquesta vegada va ser un regal per a la meva mare, em feia gracia fer-ne un per ella aprofitant que anava de viatge. Tot i que, us he de confessar, que li vaig donar en la seva tornada a casa jajaja no vaig poder enllestir-lo a temps… però bé, ja el tindrà a punt per la propera aventura.

En aquesta ocasió va ser ella la que es va triar les teles, encara que casualitats de la vida ambdues teles ja les havia fet servir jo en antics projectes us deixo enllaç aquí i aquí per si voleu veure’ls.
Sembla estrany com una mateixa tela pot tenir finals tan diferents. No sembla que siguin les mateixes!
Pel que fa al necesser en aquesta ocasió també li he posat una butxaca a dins, però per fora l’he modificat una mica, ja que no li he posat cantoneres. Al ser les dues teles amb estampats contundents em va semblar que ja no calia posar-hi res més.

Us en deixo el resultat. Ja em direu que us sembla! I ja us aviso que ja estic pensant en el proper model crec que seré una fan d’aquests necessers.


Bon cap de setmana



14 comentaris:

  1. Marta, ja ets tota una crack dels necessers amb boquilla

    ResponElimina
  2. Quina preciositat!!!! M'encanten aquests necessers i a més segur que hi caben una pila de coses! La teva mare ja pot començar a pensar on va de viatge per estrenar-lo aviat!!!
    Ptó,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si hi caben moltes coses i a més són molt practics perquè al obrir-se tan de la boca s'omplen i es remenen comodament. una abraçada guapa

      Elimina
  3. És maquíssim! Aquest necessers de boquilla m'encanten! T'ha quedat fantàstic!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa, a mi també m'agraden molt crec que m'estic fent adicta a ells. Una abraçada

      Elimina
  4. Quina preciositat!!!
    Si es que t'estàs fent tota una experta en el món costuril!!!
    Un treball perfecte :-)
    Petonets i feliç cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa una experta no però vaig fent! Cada dia aprenc una cosa nova i això és el més important anar millorant i perfeccionant. Una abraçada

      Elimina
  5. T'ha quedat genial!!! A mes a mes sempre venen be aquets necessers. Son ideals per ficar el maquillatge o les coses petites. La teva mare deu estar encantada amb el resultat. Un petonas maquissima!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si la meva mare encantadissima però ella sempre està contenta amb el que li regalo sobretot si es fet a mà!

      Elimina
  6. són superbonics aquests necessers i a més, cap una de fato!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si tens tota la raó i caben moltes coses així que a més a més de pràctics són requeteútils.una abraçada

      Elimina
  7. M'encanta! Les teles són precioses i combinen súper bé! Segur que la teva mare l'utilizarà moltíssim. Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si ja en fa bon ús!la veritat és que en aquest cas la combinació de teles se les va triar ella així que tot el mèrit és ben seu. una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT