dilluns, 28 d’agost del 2017

NOVA TEMPORADA!

Escriure el primer post d’aquesta temporada em fa especial il·lusió. En primer lloc perquè ara feia un parell de mesos que no ens veiem per aquí i encara que us he de dir que us he anyorat , he de reconèixer que desconnectar durant les vacances també m’ha estat de gran ajuda. Necessitava parar, agafar aire i sobretot descansar de tot una mica.

Si bé és cert que no he parat de fer coses durant l’estiu, el món virtual l’he de deixat una mica de banda i és que les que teniu un bloc sé que m’entendreu a la perfecció. Dur al dia el bloc, les xarxes socials relacionades,estar al dia de la resta de blocs que es segueixen i dedicar una estona a comentar, la feina, el dia a dia, la casa i la vida personal amb mil històries no sempre resulta fàcil , ni senzill. Sovint tinc la sensació que em passo els dies fent malabars i és clar, de tant en tant, cau alguna de les peces que faig girar. Així que em tocava recol·locar peces, arreglar-ne les deteriorades i practicar el meu joc de malabars amb calma.

Encaro aquesta nova etapa amb ganes, energies i sincerament sense pressions. Crec que els que em seguiu sabeu que acostumo a publicar dos cops per setmana sempre amb la llicència que si una setmana no es pot, doncs no es pot i no passa res. Després de tres anys ja sabeu una mica de que va el tema.
La idea es publicar sempre els dilluns i els dijous. Fins ara els dies eren variables però en aquesta nova etapa he decidit marcar-me dos dies fixes perquè així els que passeu per aquí pugueu anar una mica més guiats. Quinzenalment els dilluns trobareu les receptes que ja són un clàssic del bloc i la resta de dies doncs una mica de tot: m anualitats, reflexions, descobriments i molta costura.

El segon motiu pel que estic il·lusionada és perquè us escric des del meu nou ordinador i aquest n’és el primer text que en surt. Ara pensareu- ja veus quin mèrit escriure des d’un nou PC!- però al proper post us explico perquè és important per mi.

Molt bé doncs per avui res més, benvinguts de nou al bloc! Ens retrobem el dijous.

Una abraçada


6 comentaris:

  1. Que bé tornar a la normalitat! M'alegro que hagis practicat el teu joc de malabars i que vinguis amb tanta energia per encarar la nova etapa! Ben tornada! Ja em tens intrigada amb la història del teu nou ordinador...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé tornar-nos a retrobar per aquí! Si he estat practicant el jocs de malabars a veure com se'm dóna després de l'entrenament! jajaja en uns dies t'explico el què de l'ordinador! Una abraçada

      Elimina
  2. La veritat que desconecta de tant en tant, és bo i saludable ja que la tècnologia ens absorbeix molt de temps ... però ja no sabem viure sense ella.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi tant tens tota la raó del món a vegades desconecctar és una necessitat jo diria vital! Una abraçada

      Elimina
  3. Benvinguda!! Tens tota la raó, va molt bé desconectar. Es torna amb moltes més ganes :)) Jo ara estic intentant posar-me al dia amb els blogs que segueixo... Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si hi tant es torna amb energies renovades se'ns dubte! Una abraçada i gràcies per passar-te per aquí.

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT