dimecres, 17 d’octubre del 2018

ORGANITZADOR D'ACCESSORIS DEL CABELL


Avui toca ensenyar-vos un nou projecte de costura. En aquesta ocasió us porto un projecte ideal per a que els més petits de casa tinguin la seva habitació ben endreçada i trobin sempre les coses que necessiten a mà. La costura d’avui es tracta d’un organitzador per a als accessoris de cabell : gomes, clips, pinces, diademes...etc
Per a l’organitzador de la Cloe vaig escollir una tela blanca amb estampat de corones en tons grisos, vermells i blancs, que vaig combinar amb una tela llisa de color vermell viu.
Abans de dissenyar el format de l’organitzador d’accessoris vam haver de definir amb la Laura , la mare de la Cloe, quines eren les necessitats que tenia.
Un cop definit aquest punt em vaig decantar per posar una tira per penjar les gomes del cabell, tres tires per als clips i/o pinces i una butxaca gran per a la guardar les cintes i les diademes.
Amb la distribució feta, ja només calia posar fil a l’agulla. Per tal que l’organitzador tingues més consistència baix utilitzar una base d’espuma .


Per poder penjar l’organitzador em vaig decantar per una cinta en color vermell gruixuda que permetes penjar-ho en una porta o en un armari.
Per últim vaig decorar la butxaca amb uns cors de color vermell per donar-li un toc més divertit.
Aquí teniu com va quedar. Un organitzador de mida força gran perquè la Cloe pugui tenir els seus accessoris a mà i sempre endreçats.

Vosaltres sou dels que utilitzeu complements per pentinar-vos? Si és així com els organitzeu?


2 comentaris:

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT