dissabte, 16 de febrer del 2019

PORTAENTREPANS ALEGRES

Avui us porto una de les costures amb les que vaig donar un cop de mà al tió. I és que els tions avui en dia són molt espavilats i a l’hora de cagar tenen clar que han de fer-ho tenint en compte la sostenibilitat del planeta. Així que,què millor que «cagar» uns portaentrepans de tela per a dur l’esmorzar dels més petits a l’escola.
Com bé veieu torna a ser una costura múltiple, ja ho diuen allò que agrada s'ha de repetir.
Per a cosir-los aquest cop vaig escollir tres teles infantils ben alegres: una de monstres de colors, una de dinosaures amb tons verds i taronges i l’última amb dinosaures però amb tons molt més suaus.

A la part interior vaig utilitzar dues teles de quadrets (em recorden les estovalles de tota la vida i m’encanta el resultat) i el plàstic alimentari transparent és clar perquè es pugui netejar amb facilitat.
Per als tancaments tres velcros de colors alegres combinats amb les teles.
Aquí us deixo com van quedar. Amb aquests porta entrepans tan bonic no es difícil utilitzar menys plàstics i papers alumini, no?
I vosaltres utilitzeu porta entrepans?


13 comentaris:

  1. Aquests porta entrepans són súper divertits i útils, aquest Caga Tió és molt llest.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si els tions la saben llarga saben molt i molt bé, que han de cagar! coses útils i pràctiques. una abraçada

      Elimina
  2. Qué bonitos!!!
    Me encantan los colores... y la idea es estupenda!!!!

    ResponElimina
  3. Qué chulos!!! Me encanta el diseño, las telas, todo. La idea es muy original, son los primeros porta bocadillos de este estilo que veo.

    *Besos de colores*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Su forma es perfecta para poder envolver el bocadillo y además adaptable a los diferentes tamaños de este. Un abrazo

      Elimina
  4. Què divertits són, no els havia vist mai. Em sembla que per aquí encara no els coneixen. La bosseta de l'esmorçar de tota la vida per als més petits i els grans bossa de plàstic i paper d'alumini... Al menys quan jo anava a l'escola la meua la reciclava i reutilitzava moltes vegades. Ets una crack! Espere que el Tió torne a repetir l'any que ve.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, m'ha sorprès això que no els haguessis vist mai, jo per aquí n'he vist diferents versions però aquesta és la que més m'agrada. Es una manera perfecta d'estalviar el paper albal o la bossa de plàstic. Després a la rentadora i au. Si el tió és molt llest, segurament repetirà. Una abraçada

      Elimina
  5. M'encanten! Jo marxo de casa però, si en necessités un, qualsevol dels dos amb tons carabasses m'han enamorat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Volia dir que marxo de casa esmorzada! ;)

      Elimina
    2. Ostres doncs jo al matí a casa em prenc alguna cosa ràpida però no em dóna temps a fer un esmorzar com cal. No sé com m'ho faig però sempre acabo corrents! jajaja una abraçada

      Elimina
  6. La idea es genial y me viene que ni pintada!! Justo esta semana las peques me han venido diciendo que no quieren llevar mas papel aluminio para los bocatas porque contamina mucho. Así que tomo nota de tu idea para ponerla en práctica... ¡Ya te contaré si me salen!
    Besitos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Los peques siempre tiene claro que quieren! seguro que si que te saldrán! y veras como resultan muy prácticos y cómodos! un abrazo

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT