dimarts, 9 de desembre del 2014

El meu primer projecte HANDMADE!

Bon dia família,

Ja fa uns dies us vaig explicar com va ser la meva entrada al món handmade i les fases que vaig passar en el meu procés d’acceptació.Aquell en què les meves mans i jo, vam descobrir que podíem fer quelcom plegades. ( per si us vareu perdre el post us deixo l’enllaç http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/2014/11/el-mon-handmade-i-jo.html).

Doncs avui us parlaré del meu primer projecte. A veure,  quan parlo de primer projecte no és pas que abans no hagués intentat dur a terme cap altre manualitat, si que ho havia fet amb més o menys èxit…depenent de l’ocasió. Normalment menys èxit del que a mi m'hagués agradat, no ens enganyem!

Però avui us parlo d’aquell amb que vaig començar en el món del teixir. El meu primer projecte amb llanes entre les mans.

Fins aquell moment i us parlo de fa un parell d’anys, mai m’havia aventurat a agafar unes agulles, però a poc a poc veient la gent del meu voltant àvies, tietes, amigues...etc i recordant que de petita ja ho havia intentat...doncs em va picar el cuquet.
Ara bé, com que sovint em costa decidir-me, no em vaig llençar a la piscina d’immediat, sinó que va ser gràcies a una bona amiga que com a regal d’amic invisible em va regalar dues troques de llana i unes agulles... que em vaig trobar al mig del CABDELL!



Així que allí em teniu davant de les troques i les agulles, mirant-les  de fit a fit, amb recel i una mica de por, sense saber per on començar... No en tenia ni idea!
Així que em vaig aprofitar de la saviesa popular i explotant una mica a la mare, que amb molta paciència em va ensenyar a fer els meus primers punts amb agulles de mitja. Després de varis intents fallits, vaig aconseguir fer el meu primer i únic projecte amb mitja: UNA BUFANDA! Que potser no va ser perfecte però que a dia d’avui l’afortunat destinatari encara llueix amb molt d’orgull!


Malgrat que vaig abandonar les agulles de mitja...no em vaig allunyar gaire del món de la llana...vaig anar a parar al GANXET però això ja és una altra història!

I VOSALTRES? QUIN VA SER EL VOSTRE PRIMER PROJECTE HANDMADE?

2 comentaris:

  1. Primer projecte 100% handmade crec que no n'he tingut cap. Exceptuant les típiques i obligatòries manualitats que féiem de petits a l'assignatura de plàstica. Això sí, quan algun aparell electrònic falla o es trenca, no em tremola el pols a l'hora d'intentar arreglar-lo. Però això ja són figues d'un altre paner jejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé, no et pensis això d'arreglar aparells elèctronics o barallar-s'hi també té molt de mèrit... de moment per mi encara és una assignatura pendent!

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT