dimecres, 20 de maig del 2015

Un Mac Gyver a casa!

Si ja heu arribat a la trentena, la rondeu o la sobrepasseu segur que llegint el títol us ha vingut el cap aquella mítica sèrie dels anys 90 en què Richard Dean Anderson (el protagonista, popularment conegut com a Mac Gyver)  era  un agent al servei de la Fundació Phoenix. Agent que sempre resolia qualsevol tipus de problema: utilitzant la seva intel·ligència superior i els seus amplis coneixements tècnics.
De seguida haureu recordat seva habilitat per improvisar invents i artilugis de tot tipus utilitzant materials d’allò més simples: xiclets, clips, llumins, gomes…Aconseguint així resoldre qualsevol missió que se li proposes, amb certa facilitat.

Doncs us ho he de confessar: tinc la meravellosa sort de tenir al meu costat se’ns dubte un digne successor del  gran Mac Gyver! i és que sabia que el meu company d’aventures i desventures és un manetes (entre altres virtuts), però és que fa unes setmanes vaig descobrir en ell un autèntic MacGyver. Us poso en situació.

Fa unes setmanes vam aprofitar per fer una escapadeta de cap de setmana d’aquestes que tant ens agrada (I és que som uns culs inquiets, sempre mirem a veure quina la podem fer!). Bé arribem a la casa rural que havíem escollit per a allotjar-nos i tot i que durant el dia feia una temperatura prou agradable, a la nit refrescava i força.
La casa ja havia apagat la calefacció així que la temperatura a l’habitació era més aviat fresca...ara si l’habitació era tipus nevera, el lavabo era un congelador en tota regla! Diguem-ne que per a fer-ne ús havies d’anar molt apurat per acabar la feina el més ràpid possible! Jajaja
I us prometo que no exagero. Jo sóc conscient que sóc prou fredolica (em costa sentir calor) però ja quan l’altre aventurer es va queixar de fred, vaig tenir clar que les meves sensacions eren totalment reals.
Apurats pensant en el moment dutxa, en que és clar, sota l’aigua s’està perfecte però al sortir (i al entrar)....frrrrrrrrrrrr quin fred!Doncs aquí, en aquest moment de crisi total,va aparèixer el meu súper heroi, el meu salvador, el meu Mac Gyver. 
Tot deixant anar unes paraules típiques de la sèrie:
-Tens una goma de cabell, un clip (el clip no el va utilitzar) i un raspall de dents? Vaig a muntar un calefactor...- Aquí la veritat no vaig estar massa al cas de les explicacions tècniques. La meva cara anava entre el no entenc res i el què dius? En serio? Au, va!

Increïble però cert, uns segons després teníem operatiu el nostre  calefactor d’emergència estil Mac Gyver, que ja us avanço que va funcionar molt, i molt bé durant tota l’escapada. 

I és que us en deixo la prova visual... perquè si mai aneu de vacances i teniu fred, sapigueu com fabricar-vos un calefactor casolà! (la goma de cabell fa que el raspall de dents faci pressió sobre el botó que activa el secador de cabells i així el manté encès...sense necessitat d'estar apretant contínuament)
Us he de dir que si ja estic encantada amb el meu company d’aventures vitals, també us diré que sempre m’ensenya coses noves i que mai em deixarà de sorprendre!




8 comentaris:

  1. jajajaja què bo!! Sens dubte el teu company és tot un Mac Gyver! Quina bona idea! A mí no se m'hagués acudit mai jejeje Per cert, el Mac Gyver era el meu ídol de juventut, tenia fotos seves per tot arreu! Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si si és un super Mac Gyver! a mi tampoc se m'hagués acudit mai...em va deixar parada! jajaja li vaig dir això es mereix un post! quina gràcia que Mac Gyver fos el teu ídol de joventut! un petonet

      Elimina
  2. jajajaj quines idees!! jo no hi hagues pensat mai en aixo...

    jo tambe m'hagues quedat amb cara rara si m'haguessin donat aquestes instruccions jajaja

    un peto!! per cert, merci pels consells sobre el tripode!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja si és que per tenir aquestes idees has de ser un autèntic Mac Gyver! Per cert de res pels consells espero que et siguin útils! una abraçada

      Elimina
  3. que bona!!! jajajaja un autèntic Mac Gyver! xD

    ResponElimina
  4. jjajjajajjjaja m'he pixat de riure!!!! Ostres que fa dies que no sentia el nom de McGyver!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si jaja ja fa temps que no se'n sent a parlar de Mac Gyver...però tenint-ne un a casa havia de recuperar tan mític personatge! un petonet

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT