dimarts, 2 de juny del 2015

Misteris casolans... que fan molta ràbia!

Avui si , que sí! Us parlaré d’una tema que fa uns dies que em ronda pel cap. I és que se’ns dubte penso que a la meva casa hi ha esperits. Bé potser són fantasmes, follets entremaliats, fades trapelles… ben bé, no sé qui habita casa meva. No us penseu pas, que m’he pres alguna cosa (entès com a substància al·lucinògena)…us ben asseguro que tot té una explicació.
I és que a casa meva passen el que jo he anomenat com a “misteris casolans”.  Per posar-vos en situació primer definírem que entenem com a misteri casolà (bé que entenc jo! jajaja): Dit del fet o circumstància casolana, de caire sorprenent, que sense origen conegut provoca irritabilitat i ràbia en la persona que el pateix.
Eus aquí alguns dels misteris de casa meva:

LES GALETES SUÏCIDES que decideixen immolar-se. Ais, terrible el cas de les galetes. Aquelles galetes magnífiques,delicioses, rodones i “maries” (aquelles de tota la vida) que amb tot l’afecte del món havíem deixat dins el seu pot per tal de preservar les seves qualitats intactes… que de cop i volta apareixen matxucades, destrossades, triturades…i amb les quals no pots fer res més que menjar-te-les com qui menja pipes!Què les ha abocat a tal fatal destí? Quin procés màgic les ha destrossat d’aquesta cruel manera?Tan dura és la vida dins un pot de galetes?
ELS MITJONS ABDUÏTS. Pobres mitjons, quantes vides destrossades. Quina llàstima aquelles parelles de mitjons que entren a la panera de la roba bruta, que viatgen fins a la rentadora i que estranyament apareixen desaparellats. On van a parar els altres mitjons? Algun veí col·lecciona els meus mitjons desaparellats? Què en fan els éssers extraterrestres amb tants mitjons?

EL BRIC DE LLET VOLÀTIL.  Aquell bric  de llet que recordem haver posat sencer dins la nevera, però que per art de màgia quan anem a utilitzar només en queda un culet. Només un  rajolí de llet fresca!La nostra nevera s’alimenta de llet?els brics de llet tenen un botó de volatilització instantània? Els esperits de casa són llet-addictes?

EL PAPER DE WC que s’autodesintegra. Si, sí com ho sentiu. A casa meva el paper del Wc decideix autodesintegrar-se de tal manera que sempre que fem ús del nostre estimat senyor roca només trobem el rastre en forma de cartró d’allò que havia estat paper. Per què sempre desapareix quan més el necessitem? Per què a casa dels altres sempre n’hi ha? Per què les reserves de paper sempre són lluny del bany?Per què tots els veïns han de sentir la crida del paper(com la de Tarzan però al crit de no queda paper!)?
Aquesta només és una petita mostra dels misteris casolans que succeeixen a casa nostra. Realment els misteris casolans donarien per un post interminable…així que, com a les pel·lícules que tenen tota una saga, us aviso que de ben segur CONTINUARÀ (no sé quan,però em queden molts misteris per compartir)… 
Mentrestant algú pateix de misteris casolans a casa? En coneixeu els culpables? Si és així … FEU-M’HO SABER

8 comentaris:

  1. Que bona ets! jajaja
    Ah, que sàpigues que aquests follets entramaliats s'apalanquen a més d'una llar! jajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. me'n algro que t'hagi agradat...no hi ha res com prendre's la vida amb un toc d'humor! Ja veig que els follets es reprodueixen a passes agegantades! Un petonet

      Elimina
  2. jajaja quin riure!! deu ser una plaga, perque jo diria que tambe en tinc!! :P

    un petonet!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Se'ns dubte doncs, estem parlant d'una plaga...haurem de pensar mesures per evitar la seva reproducció! jajaja un petonet

      Elimina
  3. Respostes
    1. jajaja m'ha fet molta gràcia el teu comentari! jo també vaig xalar escrivint el post! un petonet

      Elimina
  4. jajajajaa què bo!!! Molt divertit el teu post! Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajja gràcies guapa! no hi ha res com prendre's aquelles petites coses que fan ràbia amb un toc d'humor! un petonet

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT