dilluns, 15 de febrer del 2016

RECEPTES AMB MOLT DE GUST: BROWNIE DE XOCOLATA I NOUS.

 Bona nit,
Comencem setmana i com no podia ser d’una altra manera ho fem amb una nova recepta!  Avui us porto una recepta d’aquelles que de ben segur que si proveu de fer es convertirà en un dels vostres imprescindibles, a mi és el que em va passar.
La recepta d’avui és una d’aquelles receptes senzilles,fàcils i delicioses que no fallen mai. Avui BROWNIE  DE XOCOLATA AMB NOUS.
El tema dels Brownies era una espineta que tenia clavada ja que alguna vegada que havia provat de fer-ne mai els havia trobat el punt tendresa idoni,  o bé em quedava massa dur o bé em quedava massa cruós. Fins que la Montse una companya de feina un dia per esmorzar ens va portar el seu Brownie per llepar-se’n els dits  i aquí en teniu la recepta! Ja veureu com és fantàstica.
A més ahir mateix vaig fer la recepta per a dur-la a una calçotada i va ser tot un èxit.
Som-hi !preneu nota dels ingredients:
Ingredients  per a 2 pax
200 gr de xocolata de cobertura
220gr de mantega
4 ous
220gr de sucre
70gr de farina
Un grapat de nous
Comencem la recepta!
En primer lloc desfem la xocolata  amb la mantega al microones o al bany maria. Un cop ho tinguem fos ho remenem bé perquè quedi homogeni.
 
 NRecordeu  que si desfeu la xocolata amb el microones el temps per desfer la xocolata dependrà de la potència del microones. Jo us recomano que  feu intervals de 30 segons per tal que la xocolata se us vagi desfent i pugueu evitar que es cremi.


En un altre bol batem els ous  i  la sucre. Després incorporem la farina fins que quedi ben lligat.



Un cop tinguem la massa a punt afegim al bol la xocolata amb la mantega hi ho barregem fins que quedi una massa ben homogènia.
 Ara tallem les nous a trossos petits i  els afegim a la massa que ja teníem a punt.
NLa quantitat de nous és una mica a ull, depèn de si us agrada trobar-ne més trossos al brownie o menys. Jo en aquesta ocasió vaig posar la quantitat que em quedava al pot de casa! Quin remei no n’hi havia més! (no us passa a vegades que us poseu a fer una recepta i feu just d’algun ingredient o us en falta algun?)
La massa preparada la posem al forn a coure a 180º.  I el coem de 35 a 40 minuts.
!El tema del temps dins el forn és la clau per l’esponjositat del pastís. No passeu mai de 40 minuts o us quedarà massa cuit i per tant en refredar-se serà molt dur.
Penseu que un cop treieu el brownie del forn quedarà una mica esquerdat, però no patiu. Sempre el podeu cobrir amb xocolata o bé escampar sucre glaç per sobre.
I aquí el teniu meu BROWNIE DE XOCOLATA I NOUS. Com heu vist és una recepta fàcil, ràpida ,senzilla. Què millor per compartir amb família i amics, o per esmorzar o berenar en parella?

Espero que us animeu a provar-ho! I em digueu què tal!
Ara recordeu nova recepta el dilluns 29 de Febrer! Ostres 29, això no passa cada any!

13 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. A l'Ivan li va agradar molt i a mi també! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa ara ja sabeu la recepta ho podeu fer a casa quan vulgueu! un petonet

      Elimina
  3. Ohhh!! no em pots fer aixo Mabel!! M'encanta el brownie pero no sabia con es feia i ara ha sigut la meva perdició. No se si me'n podré estar i l'acabaré fent! Quin perill!!! Jajajja. Un petonàs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Val la pena no estar-se'n i provar-lo és una recepta que no falla mai...ara ja t'aviso que és molt addictiva! una abraçada guapa

      Elimina
  4. Em moro de ganes de menjar-ne un trosset, o dos, jiji!
    Quina pinta!!!!
    Ja la tinc apunta, i a veure si em surt :-)
    Un petonet bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. HI tant que et sortirà ja veuràs com si! Ara amb un trosset no en tindràs prou, i amb dos no sé que dir-te! És difícil resistir-se. Una abraçada

      Elimina
  5. Quina pinta que té aquest brownie!!!! I a sobre es veu fàcil de fer....
    Perquè ens fas això Mabel???????????????

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que és fàcil de fer ...FACILISSIM! Ja se sap que el pecat si és compartit és menys no? una abraçada guapa

      Elimina
  6. ohhhhhh, si en pogués agafar un trosset estirant el braç a través de la pantalla del pc!!!! Té una pinta estupenda!

    ResponElimina
  7. Respostes
    1. Gràcies guapa! si i el gust és deliciós has de provar-ho! una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT