dijous, 15 de juny del 2017

LLETRES PER EN BIEL!

De fa un temps cap a aquí la pobre Singer  no para de treure fum, la tinc explotada! S’ha tornat una companya d’aventures incansable. Avui us porto un nou projecte de costura per als més petits de casa.
En aquesta ocasió es tracta d’un encàrrec molt especial i que em va fer molta il·lusió dur a terme.  No hi ha res més bonic que et demanin de cosir alguna cosa per celebrar l’arribada d’un nou petit. A més l’honor és més gran si t’ho demanen les companyes de feina per una companya que acaba de tenir un petit Biel i ja la pera és quan saps que aquesta companya també cus i que per tant valora molt les coses fetes a mà.
Doncs ja veieu el d’avui és un encàrrec més que especial. A més aquesta vegada es tracta d’una cosa que mai havia cosit i això sempre és interessant.  Afrontar-se als reptes i dóna un plus.
El regal que volien fer era una garlanda amb el nom per penjar a l’habitació del nostre petit amfitrió.
En primer lloc va tocar dibuixar les lletres. Sí, podria fer-ho imprimint-les o amb una plantilla, però m’agrada l’ajuda del meu dibuixant i company d’aventures que sempre està disposat a donar-me un cop de mà.
Un cop les lletres  van estar dibuixades, va tocar escollir les teles combinant-les de manera que quedes divertit i alegre. Amb les teles a punt ja va ser anar dibuixant, anar cosint i anar girant… fins aquí semblava fàcil.


El meu problema va arribar amb la lletra B que se’m va resistir més del que jo hagués volgut. En primer lloc la vaig cosir tota forats inclosos! ERROR enorme! Jajaja no hi va haver manera de girar la lletra. Però bé de tot se n’aprèn. El segon intent ja vaig tenir clar que les obertures no es podien cosir fins que no estès la tela girada.
Un cop girada primer volia retallar-la  amb  les tisores de zigzag, per evitar que la tela es desfilés, però les que tinc són de mida exageradament gran per les dimensions de les lletres. Així que, perquè la tela no es desfiles, vaig passar al pla B. Cosir un repunt primer i un petit zigzag després. 

Van quedar perfectes i ja aptes per a ser farcides. En la tasca de farcir també vaig gaudir de la sort del meu ajudant estrella! (és el millor en les tasques de precisió)
Un cop farcides ja només quedava tancar l’obertura de girat i aquí les teniu com van quedar.
Per acompanyar-les vaig cosir una bandana amb la tela de topets blau cel i un petit nuvolet.
Ja entregades em consta que van agradar molt i fins i tot la Núria (la mare d'en Biel) em va passar un foto amb les lletres instal·lades a les baranes del llitet.

Què us semblen? Us agraden les lletres per decorar una habitació?

3 comentaris:

  1. M'encanten aquests tipus de regals!!! Jo també he fet lletres d'aquest tipus, tot i que sc més vaga i imprimeixo les lletres en gran directament de l'ordinador jjjj
    Precioses!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. T'han quedat xulíssimes, aquesta és una de les assignatures pendents que tinc, les lletres!!!!!
    Una abraçada!!!!

    ResponElimina
  3. Uf! Em sembla dificilíssim però t'han quedat molt xules. Sort que sou amigues amb la Singer i que has tingut assistent ;)

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT