divendres, 3 de febrer del 2017

VA DE COLORS

Colors!
No us ha passat mai a l'hora de comprar-vos alguna peça de roba o de calçat, en el moment de pintar una paret, quan escolliu un objecte de decoració, quan compreu una tela o mireu un complement... que hi ha colors que a simple vista us criden l'atenció, us encanten, realment us agraden i per tant us impulsen a la compra... i en canvi d'altres que simplement amb una visió superficial ja descarteu?
Doncs a mi em passa en especial amb un color que quan el veig en objectes de regal, roba, complements, parets... etc em provoca aversió. El ROSA!
No hi puc fer més... no tinc res en contra d'aquest color, ni en que la gent se'l posi o fins i tot li pugui agradar...però jo... no puc! no puc ni veure'l. No sé per mi significa masses coses que no van amb mi, ni amb la meva manera de ser!
Però és clar reflexionem-hi, si tots els colors tenen el seu significat, potser el rosa no és el pitjor. Anem a veure que diuen que signifiquen...

El BLANC, Significa: puresa, innocència i optimisme. Serveix per: purificar la ment. En això dono fe, el blanc dona molta pau se’ns dubte.

El GRIS, Significa: estabilitat. Serveix per: inspira la creativitat, simbolitza l’èxit.

El GROC, significa: intel·ligència, precaució i innovació. Serveix per: Ajuda l’estimulació mental, i aclareix una ment confosa.

L’OR, Significa: Fortalesa. Serveix per: enfortir el cos i l’ànima.

El TARONJA, Significa: Energia. Serveix per: Augmentar la immunitat i la potència.

El VERMELL, Significa: energia, vitalitat, poder, força, passió, valor, agressivitat, impuls. Serveix per: intensificar el metabolisme del cos amb efervescència i passió, i ajuda a superar una depressió.

El MORAT, significa: serenitat. Serveix per: superar problemes mentals i els nervis.

El BLAU CEL, significa: veritat, serenitat, harmonia, fidelitat, responsabilitat, sinceritat. Serveix per: tranquil·litzar la ment, dissipar temors.

El BLAU FOSC, significa: veritat, coneixement, integritat i serietat. Serveix per: Ajuda a trobar el Jo espiritual.

El VERD, Significa: esperança, creixement, natura, salut, frescor. Serveix per: equilibrar emocions, revitalitzar l’esperit, estimular, estabilitzar.

El NEGRE, significa: Elegància, silenci, poder. Serveix per: pau, silenci.

Jo se'ns dubte em quedo amb el blau. Té alguna cosa que m'atreu, que m'atrapa a simple vista, no ho puc evitar! També he de reconèixer que el negre en el vestir és un color que m'encanta. Tot i que com ja sabeu no faig mai fastics als colors (això si, descartats els fluorescents o molt cridaners)... bé de moment només tinc repelència al rosa...però mai es pot dir que d'aquesta aigua no en veure!



I vosaltres? quin és el vostre color preferit? i el repelent?

10 comentaris:

  1. A mi m'encanta el negre i el gris. El rosa m'agrada molt i el fúcsia encara més però el color que em costa moltissim és el vermell...

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi el negre i el gris també m'agraden sobretot per vestir. El vermell en tinc alguna peça de roba i encara que és ben vistos a mi si que combinat amb segons què m'encanta. Una abraçada

      Elimina
  2. Jo sóc de gris, negre i verd per vestir. Per a altres coses abans era de carabassa i ara estic obsessionada amb el mint o turquesa clar. I el que em repeleix des de sempre és el marró. Així q ho tinc difícil per a la roba i els bolsos. Hahaha. Però entenc perfectament la teva aversió al rosa. Tens tota la raó que representa coses que algunes defugim.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres doncs si en el tema de bolsos els marró és el rei... jajaja el mint o turquesa ara està molt de moda a mi em sembla un color molt divertit. Si no sé això del rosa és una mania personal se'ns dubte jajaja. Una abraçada

      Elimina
  3. jajaajja a mi em passa just al contrari, ho tindria tot rosa!! i el blau tambe m'agrada molt! pero no en tinc cap que odii, ara que hi penso!! :O

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja a gustos colors està clar! això està bé si t'agraden tots els colors no deus tenir mai problemes amb ells. Una abraçada

      Elimina
  4. JAJAJAJ jo adoro el ROSA!!!! Però poques vegades el trio per a vestir-me. Ja es pot ven dir que per a gustos hi ha colors.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jaajajaja vaja justament el contrari. Tota la raó del món a gustos colors i en la varietat està el gust sens dubte. Una abraçada

      Elimina
  5. Aixxx que et dirè que no sàpigues!, m'encanta el blanc!, crec que es nota una mica oi? jajaja, com a repulsiu... bé, tant tant com repulsiu no pero sento dir-te que el blau no m'agrada gens!!!, jajaja no se perque ehh, pero es un color que no m'atrau i que gairebé no tinc re d'aquet color. Suposo que l'hi he acabat agafant tirria per les decoracions marineres que no m'agraden massa. En fi.. cuasi be tots els color son ben macos!. Un petonàs maquisima!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja vaja ja veig que amb el blau no ens asemblem gens! A mi em té el cor robat. Ara estic amb tu que el blanc com a decoració dona una pau i una tranquilitat fantàstica. Una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT