dilluns, 27 de maig del 2019

Les corones no tenen edat!

Qui diu que les corones tenen edat? pe rquè una corona només pot servir per a un aniversari infantil? Per què no fer una corona de tela ben bonica per a recordar un aniversari especial?
Doncs això és el que vam fer per celebrar l'aniversari de la Joana!  Li vam preparar entre altres coses, una corona ben bonica, feta a mà i amb tot l'amor del món.
Com ja us deveu haver imaginat la Joana no és pas una nena, tot i que viu el seu dia a dia envoltada d'ells. La Joana és la protagonista de la corona d'aquesta setmana. I és que seixanta anys no es fan cada dia i una data tan senyalada es mereixia un detall unic per poder guardar i mirar sempre com un bon record.
En el cas de la tela de la corona vam escollir (ja que va ser en conscens i per votació popular) una tela  amb estampat geomètric japones i per als acabats un biaix satinat de color crema, una combinació sobria i elegant digna de la seva destinàtaria.


 Aquí us deixo com em va quedar, això si entre algun nervi i alguna enrabiada en alguns petits detalls que per sort vaig aconseguir solventar.
I vosaltres sou de celebrar aniversaris especials?

3 comentaris:

  1. A mi m'encanten!!! Jo tinc la meva corona, reversible, per una banda és vermella, que és la que faig servir jo i per l'altre d'un color més neutre, per al meu marit .. encara que mai he aconseguit fer-li cap fotografia amb ella posada.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Ostres! Em sembla una idea genial per celebrar els 60 anys! Hi estic d'acord: corones ja per als adults que no hem deixat de ser nens! A més, ha quedat molt elegant i senyora!

    ResponElimina
  3. Per aqui no s'estilen les corones d'aniversari i veure les vostres sempre em deixa meravellada. La Joana ha d'estar encantada amb la seua! I a més a un aniversari tan especial, quin record més bonic tindrà. Les teles em semblen molt encertades.
    Una abraçada.

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT