dilluns, 18 de novembre del 2019

ELS PORTAENTREPANS DE CASA

Ja sabeu allò que diuen " en casa de herrero... cuchillo de palo". Doncs això passava a casa, que tot i haver cosit molts porta entrepans encara faltaven els de casa! Ho sé, no tinc vergonya, però a vegades el temps va com va i sempre trobo mil coses abans a fer! ajajaja
Al final però els he cosit, dos portaentrepans amb dues mides la meva més petita i la del meu company d'aventures més gran, ja que les mides d'entrepà són ben diferents.


El seu amb una tela del mític "comecocos" per fora i combinat amb tela blava de vichi a dins.  El meu amb tela amb estampat retro en tons blaus és clar i combinat també amb tela blava de vichi a dins. 

Aquí us deixo com van quedar!  I ara que els tinc ja us confesso que no paro de preguntar-me perquè no ho vaig fer abans! jajaja







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT