dijous, 28 de novembre del 2019

LLETRES JÚLIA I MARTA

Visca les lletres! Com m'agrada cosir-les perquè sempre són un regal especial, únic i personalitzat. A més m'agrada la idea que acompanyin els petits de casa a la seva habitació mentre es van fent grans. M'agrada veure que tot i que n'he fet moltes, mai n'ha quedat cap d'igual !
Avui us ensenyo el nom de la Júlia i la Marta.
En el nom de Marta vam combinar teles de tons blaus (com us podeu imaginar em té enamorada aquesta combinació). I és que això que el blau és de nens, perdoneu però hi discrepo bastant. Tots els colors són per tothom!
 En el nom de Júlia vam optar per una gamma de grocs i grisos, que també queda molt suau i alegre!


1 comentari:

  1. Doncs visca! Són moníssimes! Potser m'han agradat més les de la Júlia: són un pèl més alegres.

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT