dimarts, 3 de febrer del 2015

LA VIDA EN "TUPPERS"

Per als que hem coneixeu i per als que no, ara ho fareu una mica més, el meu dia a dia va lligat des de fa ja uns quants anys al tupper o en català correcte carmanyola.

I és que sens dubte ,aquest clàssic invent que fa temps que acompanya i dona utilitat d'emmagatzematge a mestresses/esos de casa, per guardar sobres a neveres i congeladors...ara, s'ha tornat viatgera!

La carmanyola, ja no és un instrument que passa de l’armari a la nevera, de la nevera al rentaplats i torna a començar! la carmanyola és sens dubte quelcom més!

Avui en dia la carmanyola acompanya a molts treballadors en el seu dia a dia a empreses,negocis, escoles...etc i és que per qüestions econòmiques, de gustos i preferències culinàries, per alimentació sana... la carmanyola s'ha convertit en la nostra millor aliada!

El món de les carmanyoles és tot un món en si mateix, ja no per la multitud de models i marques que n’existeixen…sinó també pel contingut que hi duem a dins.

I és que menjar amb carmanyola és molt pràctic, però sovint força repetitiu! Així que de fa un temps cap aquí només penso, com a bona amant de la cuina i dels fogons quina me’n puc empescar per posar-hi dins. Perquè menjar cada dia el mateix o de mateix estil ja se’m fa avorrit i perquè no dir-ho pesat!

I vosaltres sou de tupper? Què hi porteu a les vostres carmanyoles?


Avui us deixo amb l’invent que portava avui a la meva carmanyola properament us en faig 5 cèntims.


2 comentaris:

  1. En VAlencià també es diu carmanyola, jajjaja
    Jo les gaste a montó, de fet massa, perque a vegades no se ni el que tinc! jiji

    El potage té molt bona pinta!!

    Un Besazo gigante!!

    Te dejo mi nuevo post. Capazos MintGreen
    http://www.cosetesdemarta.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. m'ha fet molta gràcia això que a vegades no saps que hi tens als tuppers. ajjaj el potaje va sortir millor del que m'imaginava la veritat, n'estic ben contenta!
      Gràcies per la visita! una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT