dilluns, 2 de novembre del 2015

El meu primer intercanvi entre blocs!

Comencem setmana ,
Avui us vull parlar  d’Intercanvis virtuals. Tot un descobriment que he fet en les últimes setmanes.
En concret us vull parlar d’un intercanvi que vam dur a terme amb l’Alicia de ENGANXETADA.  Ja fa uns dies des del bloc d’Enganxetada es proposava un intercanvi. S’oferia una bossa per posar la llana mentre es teixeix i cadascú proposava perquè ho canviaria.
La veritat és que jo mai havia fet un intercanvi d’aquestes característiques, així que em vaig animar , perquè no? a fer la meva oferta de bescanvi. Però quina va ser la meva sorpresa quan al cap d’uns dies via Instagram me n’enterava que havia sigut una de les afortunades escollides per al canvi. Quina il·lusió!
De seguida ens vam posar d’acord, ens vam enviar via mail la nostra adreça i vam preparar els paquets. Us he de confessar que el meu no sabia massa bé com muntar-lo. Sobretot vaig tenir dificultats en trobar una capsa que s’ajustés bé a la mida del contingut. Al final vaig optar per reutilitzar una capsa de sabates (potser no és l’opció amb més glamour, però la mida va resultar la perfecta!). Vaig intentar que quedes ben bonic i que tingues un toc molt personal. I de cap a correus.
Uns dies més tard arribava el meu paquet! Us he de dir que només la presentació de la capsa era preciosa. Duia un pinzell dibuixat a mà amb el meu nom al costat i al voltant petits fragments de pàgines amb paraules.
 En obrir la capsa vaig trobar un delicat paquet i una postal molt dolça. 

I ja a dins la meva bosseta per posar la llana. Que ja he estrenat i a la que estic donant un molt bon ús!
 Sincerament us  diré que he quedat encantada amb l’intercanvi. No només pel detall en si, sinó per tot el procés. Trobo fantàstic la idea de bescanviar coses fetes a mà entre blocaires d’arreu. És una manera bonica de compartir allò que fem amb les nostres mans i com una frase que he llegit al bloc de No paris de cosir: “quan fem un regal a mà regalem el nostre temps”.
Esperant que sigui el primer de molts intercanvis més! I amb ganes de continuar regalant-vos el meu temps. I a vosaltres us agraden els intercanvis? N’heu fet mai cap?

13 comentaris:

  1. Me ha encantado! Me parece super buena idea el tealizar intercambios!!! Donde me podría apuntar?
    La bolsa es super bonita😍
    Feliz lunes!!!💋

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues la verdad es que no hay una plataforma ni nada para intercambios entre bloggers pero se podria crear una seria divertido! no? seguro que se animaria más de uno.

      Elimina
  2. ostres, que xulo!! jo mai ho he fet, i hauria de començar a fer coses amb altres blogs perque es coneix un munt de gent interessant!!!

    un petonet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola a tots i totes!!! Jo visc a Girona i també sóc una aficionada a fer moltíssimes coses a mà. Com que veig que us ha agradat el tema de l'intercanvi, us vull dir que al poble de Mieres (La Garrotxa), aquest any celebren la 30 edició de la fira de l'Intercanvi. És una passada, s'hi pot canviar de tot i és clar: res de vendre ni comprar. La fira es fa aquest diumenge 8 de novembre. A veure si us animeu!! Ah, i porteu coses per canviar que si no us sabrà greu!!!!

      Elimina
    2. Doncs Marta val molt la pena. Jo et recomano l'intercanvi al 100x100. Es ben veritat que dins dels blocs es coneix a gent interenssantissima. Si vols fer coses amb altres blocs ja ho saps crec que només es proposar-s'ho!
      Una abaraçada

      Elimina
    3. Maria gràcies per la informació! segur que a més d'un lector li resulta útil! Entre ells m'hi incloc a mi mateixa. una abraçada

      Elimina
  3. Moltes gràcies guapa!! Ha sigut tot un plaer! Espero que l'aprofitis moltíssim!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies guapa!! Ha sigut tot un plaer! Espero que l'aprofitis moltíssim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. HI tant ja l'estic aprofitant al màxim! n'estic encantassima de l'intercanvi...un plaer per mi també! una abraçada

      Elimina
  5. M'encanta la idea dels intercanvis... Jo tinc la meva bossa en ment perquè la teva la trobo genial i molt practica!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si és super pràctica! a mi també m'agrada molt la idea d'intercanviar coses em resulta divertit i engrescador! una abraçada

      Elimina
  6. Quina bona idea!!! M'encanta aquesta bossa que t'ha enviat! I ja he vist les teves melmelades, que tenen una pinta boníssima! Ja faig uns anys vaig participar en uns quants intercanvis d'ornaments de Nadal i em va agradar molt! Cada any els penjo i em porten molt bons records :)) Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres doncs quina idea més xula aquesta d'intercanvi d'ornaments de nadal. És un record que revius cada any...em sembla una idea fantàstica.
      Gràcies pel comentari de les melmelades! per mi són bonissimes! un petonet

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT