dimecres, 4 de novembre del 2015

VA DE GORROS!

Avui la cosa va de “gorros”!

*Apunt lingüístic: Després de mirar i remirar, buscar i informar-me al entesos. Sóc conscient que en català la paraula “gorro” no és correcte, i que cal dir gorra. Però em sembla molt estrany no hi puc fer més. És una d’aquelles paraules que tota la vida que dic malament.A ixí que em prenc la llicència literària d’escriure “gorro”, si més no, en aquesta ocasió.

Contínuem!

M’he adonat que ara ja fa molt de temps que no us posava res del que teixeixo… no és que estigui amb les agulles sense fer servir, però si que m’ho prenc amb més calma. Després d’una parada forçada per lesió aquest estiu, vaig més amb cura i a més el meu temps lliure el reparteixo entre el ganxet i moltes d’altres aficions, he de deixar temps per tot!

Bé des del moment que em vaig decidir a agafar les agulles de ganxet,una de les coses que més m’agrada teixir són els “gorros”. I sincerament ,crec que és el que més he teixit en aquests darrers anys. M’encanta fer gorros per molts motius:

  • Són projectes curts: Els projectes més llargs a vegades tendeixen a eternitzar-se per A o B. I un “gorro” sé que el començo i l’acabo sense problemes.
  • Em semblen molt pràctics: A l’hivern un bon gorro sempre va bé. En el meu cas, és que, malgrat que porto els cabells llargs, sovint tinc fred a les orelles. El fred a les orelles és de les sensacions de fred que més em molesten!
  • Són un regal perfecte: Gairebé tots els “gorros” que he fet els he regalat. I m’agrada molt veure que la gent els aprofita i se’ls posa. Són pràctics i útils.
  • En pots fer de mil maneres: L’estructura bàsica del “gorro” gairebé sempre és la mateixa, però a partir d’ella pots deixar volar la imaginació i fer-ne de totes les temàtiques, amb tots els detalls, amb personalitat, seriosos, multicolor, esbojarrats, infantils amb orelleres…
  • Tinc les mides bastant apamades: amb el temps m’he anat creant la meva teoria de les mides dels “gorros “. Per nens aquesta mida, per home, per dona…i ja tinc el patró molt fet a la meva.

Com podeu comprovar sóc una apassionada dels “gorros”! M’encanta fer-ne! Us deixo una petita mostra de les meves creacions... Si els hagués de posar tots necessitaria molt d'espai!
Què us  han semblat?

4 comentaris:

  1. M'agraden tots!!! Jo no entenc gaire els patrons de ganxet i els gorros (ho dic igual que tú ;) els trobo dificilissims!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que va Maguiandmi són més fàcils del que semblen! És com tot agafar pràctica. Si mai vols un gorro m'ho dius!!!! un petonàs

      Elimina
  2. Què xulos!!! Són molt simpàtics!! Aquests projectes curtets són molt agraïts :) Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si a mi m'encanten els projectes que tenen un principi i un final en un període de temps, jajaja sinó se m'acumulen! una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT