dijous, 19 de novembre del 2015

Només un gest... UNA ABRAÇADA

A vegades els petits gestos poden significar grans coses. Un dels gestos que personalment em semblen més significatius són les abraçades.

 Crec que una ABRAÇADA pot significar tantes coses: Hola!, benvingut!, t'he trobat a faltar, com estàs?quant de temps sense veure't!, com et va la vida?,t'enyorava,ets molt important per mi, estava pensant en tu, estic pel que necessitis, no et preocupis, felicitats, enhorabona, no m'esperava trobar-te, estic content de veure't!, quina il·lusió! ens veiem aviat! fins a la propera!adéu,t'estimo...

Només depèn del moment i de les persones amb les que ens trobem, que atorgui un significat o un altre.
Aquests últims dies m’ha donat per pensar en gent que estimo i que per un motiu o un altre no veig tant com m’agradaria. Gent amb la que no pararia de xerrar, de riure, de compartir moments magnífics, especials i únics amb cadascun d'ells... Gent a la que tinc ganes d’abraçar.

Ho confesso, m’agrada rebre i donar abraçades. M’agrada la sensació de sentir els braços envoltant-me suaument, cenyint –se al meu voltant i transmetent aquella escalfor tan dolça.

Així que avui des d’aquí em ve de gust enviar-vos una abraçada encara que sigui en format virtual. Espero que us doni força i energia per agafar el divendres amb moltes ganes. Us envio una abraçada a tots aquells que formeu part del meu petit món físicament o virtualment (a tots aquells que passeu una estoneta per aquí, que per mi ja sou part de la família)

Per mi  l’abraçada d’avui significa, simplement: Gràcies per tot!


Bon cap de setmana!

I vosaltres sou dels  que us agraden les abraçades? O preferiu altres gestos?


11 comentaris:

  1. M'agraden molt, sobretot les de les persones més properes i que més estimes... i en els moments que més fan falta... Tot i així potser em falta llençar-me més i fer abraçades! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si t'agraden Laura et recomano que et llançis a fer abraçades...que hi perdem? a vegades ens costa manifestar els nostres sentiments! una abraçada

      Elimina
  2. A mi també m'encanten les abraçades!!! Jo també te n'envio una de molt gran per tu. Ptó
    Laia
    www.maguiandmi.blogspot.com

    ResponElimina
  3. A mi la veritat es que m'agraden molt!!!, penso que es una bona manera de demostrar l'estimació que ens tenim uns als altres, i això amb l'era virtual s'esta començant a pedre, així que desde aquí et torno l'abraçada. Un petonàs maquissima.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tota la raó del món a vegades estem tant digitals que oblidem el contacte físic que també és bàsic! una abraçada

      Elimina
  4. I tant!! Cada dia! Una abraçada ben dolça :)

    ResponElimina
  5. I tant!! Cada dia! Una abraçada ben dolça :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si les abraçades sovint són el millor regal quantes més millor! una abraçada per tu!

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT