dilluns, 11 d’abril del 2016

RECEPTES AMB MOLT DE GUST: PASTÍS DE PASTANAGA I COCO

Bona nit,
Comencem dilluns i setmana. Com no podia ser d’una altra manera ho fem amb una nova recepta!  Després d’aquesta setmana passada una mica absent del món virtual, ara torno recuperada i amb la meva energia habitual.
Avui us porto una recepta dolça, uns postres, que a mi m’encanten perquè queden molt lleugers i saborosos.
Ideal per menjar  a mig matí, per berenar o al final d’un dinar de celebració com a pastís d’aniversari.
La recepta d’avui: PASTÍS DE PASTANAGA I COCO
Malgrat que de pastís de pastanaga ja n’havia fet abans, en aquesta ocasió he variat ingredients i proporcions  per afegir-hi el coco. Va ser una sorpresa d’aniversari per al meu company d’aventures, ja  que em va demanar si el podia sorprendre amb un pastís nou que no hagués fet mai i aquí el teniu.
Som-hi !preneu nota dels ingredients:

Comencem la recepta!
En primer lloc prepararem les pastanagues. Les rentem bé (no cal pelar-les) i les ratllem o piquem.
NEn el meu cas m’agrada més la textura que queda quan passes les pastanagues per la picadora. A més a més que em resulta més còmode, fàcil i pràctic.
Un cop tinguem la pastanaga a punt la retirem en un costat dins un bol i en un altre bol comencem a preparar la massa del pastís.
Posem dins al bol la farina (tamisada així evitem grumolls), el sucre , el coco, els rovells dels ous i l’oli. Ho remenem bé.
Quan veiem que la massa és homogènia ens tocarà posar la pastanaga que em preparat prèviament.
NNo patiu si la massa tarda en lligar-se amb la pastanaga és qüestió d’anar remenant una bona estona!
Ara afegim al bol el llevat i després incorporem suament les clares batudes a punt de neu (que ens ajudaran a donar esponjositat al pastís).
Per acabar untem el motlle amb mantega i posem el pastís al forn  a 180º.
NPenseu que no és un pastís que pugi molt, però no patiu, encara que us quedi prim, per dins serà tou i suau. Us ho asseguro!
Un cop cuit el pastís toca deixar-lo refredar i decorar-lo. Jo el vaig decorar amb crema de formatge i maduixes.
I aquí el teniu el Pastís de pastanaga i coco. Com heu vist és una recepta fàcil, ràpida ,senzilla i  molt sana.  Des que el faig que s’ha convertit en un  dels pastissos estrella de casa. És un èxit assegurat.


Espero que us animeu a provar-ho! I em digueu què tal!
Ara recordeu nova recepta el dilluns 25 d’abril! Una abraçada

10 comentaris:

  1. Et confesso que no sóc de pastanaga ni de coco però és que fa una bona pinta!!!! però com que dius que és un èxit assegurat el faré un dia que tingui convidats i així en llueixo jjjjj Ah! i moltes gràcies pel "truqui" de les maduixes!
    M'alegro que ja estiguis recuperada. Una abraçada!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si no ets de pastanga ni de coco no sé pas si t'agradarà...però si que és un pastís ideal per fer quan tens convidats a casa perquè és molt lleuger i es menja sense gana. Una abraçada guapa

      Elimina
  2. El carrot cake és boníssim, i així amb coco no l'he provat i segur que m'encantaria! el teu company va estar d'allò més content, oi?? un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi com a pastís també m'encanta el pastís de pastanga, però si el proves amb coco veuràs que és molt més saborós! El meu company va estar encantat, de fet a ell sempre li agraden els meus invents a la cuina és una gran sort! una abraçada

      Elimina
  3. Ohhhh quina bona pinta!!! Sempre he sentit que el pastis de pastanaga es bonisim pero a dir veritat no l'he probat mai i es una cosa q em crida molt l'atenció aixi que m'animaré a ferlo!!! Mil gracies per la recepta maca, un petonas molt gran!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs te'l recomano 100x100 el pastís de pastanaga i coco és boníssim! ara ja t'aviso que vicia molt! una abraçada guapa

      Elimina
  4. uuummm...quina combinació més bona!!!
    M'apassiona aquest pastís, però no l'he tastat mai amb coco. Gràcies per la recepta. Me la quedo pendent per fer :-D
    Petonets bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb coco li dona un toc diferent! a mi m'agrada molt com queda em sembla molt més bo que el de pastanaga sol! una abraçada i ja em diràs si el tastes! una abraçada

      Elimina
  5. el pastis de pastanaga es el meu preferit!! a tot arreu on vaig que en tenen el demano!! de moment el que menys m'ha agradat ha estat el del starbucks! per cert, amb coco encara no l'he probat mai, no se si m'agradaria perque el coco no m'agrada...

    un petonet!!

    ResponElimina
  6. Doncs si el proves de fer a casa ja veuras com no et decepcionarà gens! no hi ha res com els pastissos casolans! una abraçada

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT