dimarts, 3 de gener del 2017

Propòsits per al 2017

Comencem els primers dies de l’any  i com cada inici d’any  toca pensar i plantejar-se quins són els objectius que ens agradaria aconseguir al llarg d’aquests 365 dies.

Després de fer balanç dels propòsits plantejats per al 2016, he de dir que malgrat no assolir-los tots, encara que si que n’he assolit més que en altres anys. Els que no vaig  assolir almenys  vaig intentar-los  amb esforç i energia si més no, durant els primers mesos! En alguns la constància ha estat el meu error més gran. Això si, puc afirmar amb rotunditat, que estic molt orgullosa dels que si que he aconseguit assolir. Cal veure el got mig ple diuen. No?
A més siguem realistes si aconseguíssim sempre allò que desitgem a la primera quina gràcia tindria l’aventura?

Així que, aquí van els meus propòsits d’any nou!

1.- SER CONSTANT EN LES PETITES COSES DEL DIA A DIA.

Aquest és el meu primer objectiu repetidor. Ai la constància en el dia a dia. Això em costa  prou. No us parlo de la feina en això sóc súper constant (m’encanta allò que faig). Us parlo de les rutines de la llar: organització, tasques, projectes… en això em cal ser molt més constant.
Aquí també entra el bloc, si bé és cert, que acostumo a  publicar un parell de dies a la setmana...aquests últims mesos he anat una mica a “salto de mata”, a preu fet i “como títere sin cabeza”. Així que el repte està més que clar cal organitzar les publicacions del bloc com toca! m’agradaria fer-ho amb més sentit. Sempre uns dies concrets, sempre a una franja horària…a veure com va! Aquest any serà una de les meves prioritats!

2.- MIMAR-ME I FER ESPORT.
Mimar-me aquest també és un propòsit repetidor, no perquè no aconseguís fer-ho una mica més sinó perquè sempre hem de tenir cura de nosaltres mateixos. Considero imprescindible dedicar-me una mica de temps (perquè la vida ha de tenir moments dolços).
Aquí el segon propòsit aquest cop dins de l’enunciat de l’objectiu a veure si així li faig una mica més de cas! FER ESPORT el meu etern repetidor, m’agradaria que aquest any no es quedes en un gran impuls al principi i en un anar-se diluint a poc a poc. No pretenc tornar-me una atleta, però si mantenir un ritme adequat durant tot l’any! Sé que em costarà mantenir-me però hi poso totes les ganes del món.

3.- TIRAR PROJECTES NOUS ENDAVANT.
 A aquest pobre objectiu no se’l pot anomenar ni tan sols repetidor, perquè va ser el gran oblidat d’aquest any passat. Així que li donarem una segona oportunitat. Ja fa temps que em ronden pel cap petits projectes nous, alguns fa anys que hi cavil·lo però sempre trobo un motiu per no tirar-los endavant. Però ja sabeu allò que diuen les coses no passen mai sinó les intentes.
Així que vull passar-me l’any, si més no, intentant  algun d’aquests projectes nous, que més endavant espero poder anar-vos explicant alguna cosa!

4.- VALORAR I GAUDIR DELS PETITS MOMENTS.
Ens passem la vida corrent d’aquí cap a allà sempre pensant en tot allò que queda per fer, en allò que hauríem d’organitzar, en la feina que no hem acabat, en els problemes que arrosseguem d’un lloc a l’altre... Sovint quan tenim un moment de calma estem tan atabalats que no gaudim al 100 per 100 d’aquests petits moments. Doncs bé, aquest any he decidit que vull gaudir i valorar molt tots els petits moments que se’m presentin per insignificants que siguin, perquè simplement s’ho mereixen!

Si ho sé, podria escriure molts més propòsits d'any nou, de fet en podria fer una llista llarguíssima. Però l’experiència em diu que més val poc i ben fet que no molt. No vull tenir molts objectius i deixar-los mig abandonats. Considero que si arribo a complir els quatre que m'he plantejat ja podré dir que el 2017 haurà estat un any molt profitós! I és que he de ser realista!


 I els vostres propòsits d'any nou quins són?

1 comentari:

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT