dijous, 6 d’abril del 2017

ESTOVALLES INDECISES

Bona nit,
Sembla que el bloc torna a agafar el seu ritme habitual encara que amb calma.  Avui us porto un nou projecte de costura. El d’avui és un projecte una mica diferent  als que us tinc acostumats, ja que va destinat a vestir una mica  casa nostra.
I és que, a veure, l’altre dia pensant en els projectes que he fet me’n vaig adonar que en el temps que fa que cuso, no havia dedicat mai un moment a fer un projecte diguem-ne de decoració per casa.  Així que, calia posar-hi remei immediatament.
Ja fa temps que em rondava pel cap fer-me unes estovalles petites per a la taula del menjador. Tinc una taula d’aquestes que s’amplien  i la majoria d’estovalles que tinc són de mida gran així que em venia de gust tenir-ne unes de petites per quan som pocs a casa. La veritat és que em cansava d’haver-les de posar doblegades o fent capes.
Després d’un temps mirant teles en vaig trobar una que per fi em va agradar , de fet, va ser un amor del meus a primera vista. Es tracta d’una loneta  de color beig amb un estampat d’interrogants blancs i negres. No hi ha res com una tela d’interrogants per una persona indecisa! Jajaja  no creieu? per combinar-la vaig escollir una tela de cotó negre. I és que tinc unes estovalles blanques amb la vora negra i de sempre que m’han  agradat.

A l’hora de cosir-les ja us podeu suposar que no té massa dificultat ja que tot són línies rectes, malgrat això cosir a la màquina amb tanta llargada de tela és prou molest.
Doncs res, aquí us deixo les nostres noves tovalles que a més van tenir una inauguració espectacular en el sopar sorpresa per l’aniversari del meu company d’aventures…no hi podia haver millor estrena.  Ara he de confessar que a més, estrenades del tot, ja les vam tacar! Per sort no hi ha res que la rentadora no pugui arreglar! Amb elles aprofito per participar al rums d'avui.


Ja us aviso que ara estic animada amb els projectes per vestir casa nostra amb un estil més handmade, ja us aniré ensenyant nous projectes aviat. Per cert d’aquesta tela en tinc un bon tros encara, i ja em ronda pel cap un nou projecte, endevineu que serà? Què farieu vosaltres amb aquesta tela?

6 comentaris:

  1. M'encanta la roba! Les estovalles sempre van bé, no es costura creativa però si que és molt útil! Ja ens ensenyaràs què més en fas 😉

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tota la raó del món no és creativa però super pràctica jajaja una abraçada guapa

      Elimina
  2. Em sembla superoriginal la idea de la vora. T'han quedat unes estovalles xulíssimes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa! a mi també m'agrada molt com ha quedat! una abraçada

      Elimina
  3. Weiii nena!!!!, que estic una mica perduda fa dies!!!, t'ha quedat genial!, sens dubte, triar una vora aixi ha estat tot un acert, no se, li dona un toc diferent i super original. En cuant al tros que t'ha sobrat..... ¿Faràs tovallons?, estaría genial tenir tot el conjunt, o algún drap de cuina!. Aixxx aquí ens tindràs per descobrir-ho!. Un petonàs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. doncs la veritat és que semblarà curiós però la idea dels tovallons no m'havia ni passat pel cap! ara estic ja fent el nou projecte amb la tela... espero ensenyar-vos el ben aviat! Una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT