dilluns, 1 de maig del 2017

RECEPTES AMB MOLT DE GUST: IOGURT AMB MADUIXES I CHIA

Bona nit,
Comencem setmana i estrenem més amb una nova recepta.  Avui  us porto una recepta sana i natural en què les llavors de chia seran les protagonistes.  Si no les coneixeu us diré que  les llavors de chia és una llavor precolombina molt petitona que resulta molt versàtil,  ja que es pot consumir fàcilment. A nivell nutricional es diu que és  la major font vegetal d’àcid grassos omega-3 i que conté proteïnes completes proporcionant tots els aminoàcids essencials.
 La recepta que us ensenyo avui a mi m’agrada molt perquè és terriblement senzilla i aguanta bé dos o tres dies a la nevera.  Resulta ideal per a esmorzars saludables, berenars o com a postre de qualsevol àpat lleuger.
La recepta d’avui: IOGURT AMB MADUIXES I CHIA.
Som-hi !preneu nota dels ingredients:
 
Comencem la recepta!
En primer lloc prepararem les llavors de chia, en el meu cas jo les poso a hidratar el dia abans amb la proporció de 3 porcions d’aigua per una porció de chia .  Ja veureu que la chia al hidratar-se crea com una mena de gelatina no patiu que és normal.  
Un cop tenim la chia a punt ja podem començar amb l’elaboració de les postres.
En primer lloc netejarem les maduixes i les tallarem a trossos petits. Mentrestant barrejarem en un bol el iogurt grec amb les llavors de chia hidratades.
Un cop tinguem els ingredients a punt és l’hora d’anar fent capes al nostre recipient, en el meu cas jo utilitzo pots de vidre amb tapa reciclats, ja que després me’ls puc endur a la feina.

Posarem una capa de maduixes, una capa de iogurt amb les llavors i així dues vegades més fins a omplir el pot. Després ho deixarem a la nevera fins al moment en què ho haguem de consumir.
En el meu cas jo no hi afegeixo res més, però per als més dolços sempre podeu afegir-hi una cullerada de mel o de melmelada en el moment de menjar-ho.
Doncs aquí teniu el nostre IOGURT AMB MADUIXES I LLAVORS DE CHIA. Com heu vist  és una recepta més que senzilla. Pel meu gust encara és més bona si la feu d’un dia per l’altre, ja que les maduixes donen més gust al iogurt.  Espero que us animeu a provar-ho! I em digueu què tal! Vosaltres mengeu llavors de chia?
Ara recordeu nova recepta el dilluns 15 de maig!


4 comentaris:

  1. Doncs sincerament, no he probat mai les llavors de chía, sento parlar meravelles pero encara no m'he atrevit a provarles, pero crec que ficar-les dins al yogur pot ser una forma genial per començar a familiaritzarme amb elles. Sense cap dubte, provaré la recepta. Un petonàs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si a mi també em va passar que n'havia sentit a parlar però no les havia tastat mai. Ara tot es provar ja sé sap. A més amb el iogurt és més que senzill! Una abraçada

      Elimina
  2. Jo no coneixia les llavors de chia i em sembla una gran idea. Trobo que la textura gelatinosa ha de ser ideal amb el iogurt. Ho provaré.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si amb el iogurt queden super bé i el millor de tot és que no n'alteren gens el gust! Una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT