dijous, 5 d’octubre del 2017

40 aniversari fet a mà

Ja torna a ser dijous el primer d’aquest mes d’octubre. Així que l’estrenem amb un nou projecte de costura. En aquesta ocasió es tracta d’un projecte per a celebrar un 40 aniversari .
Fa uns mesos vam preparar una petita celebració per a un 40 aniversari de casats. La idea era fer un regal perquè la parella poguessin gaudir plegats i del que sempre es recordessin. Volíem fer un regal que es recordes durant molt de temps, així que en lloc de regalar una cosa material ens vam decidir per obsequiar els homenatjats amb una experiència.
Ara bé ja sabeu que regalar una val per a fer quelcom resulta una mica fred així que de seguida vaig tenir clar que calia acompanyar-ho amb alguna cosa feta a mà. Després d’uns dies de pensar-hi em vaig decidir per cosir-los un número 40 en volum. Vaig pensar que si havia cosit lletres, perquè no fer-ho amb números?
Primer de tot vaig escollir les teles. Volia unes teles en tons blaus -verds ja que sé que aquest tipus de tonalitat els agrada molt a més volia que fossin teles diferents però a la vegada complementàries.
Un cop escollides les teles vaig utilitzar el meu dibuixant de patrons habitual ( i és que és un artista!) per dibuixar el 4 i el zero.
La resta ja va anar rodat. Cosir, girar, farcir els números per dins i rematar amb puntada amagada.

Per acabar vam posar un fil a cada lletra i d’ell i vam penjar els sobres amb el regal. Us poso com van quedar.

Els destinataris en van quedar encantats i a més a més de gaudir del regal junts ara el número 40 forma part de la decoració de casa i sempre que el miren recorden la sorpresa amb que se’ls va obsequiar.
Què us sembla? Vosaltres sou dels que personalitzeu els regals?



1 comentari:

  1. Xulíssims! És clar, si tens dibuixant de patrons i tot... ;) M'encanta personalitzar els regals, però s'ha de reconèixer que no sempre tinc temps. La teva idea dels 40 ha sigut genial! Veus? Números de ganxet encara no n'he fet mai...

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT