dilluns, 10 d’agost del 2015

L'Invasió Subtil

Bona tarda família,
Comencem setmana i amb ella us vull parlar d’un fenomen paranormal que està succeint a algunes de les nostres llars, a algunes de les nostres escales, dels nostres passadissos, dels nostres edificis… us vull parlar d’una INVASIÓ!
No us penseu que m’he grillat, que em falta un bull o que he embogit fruit de l’onada de calor (tot i que he de dir que hi ha dies en què només desitjo una mica de pluja per refrescar la nostra sauna-casa). No us vull alarmar però ens estan envaint.
Això si, podeu estar tranquils no  us parlo d’una invasió de caire extraterrestre! Us parlo d’una invasió d’allò més humana, això si, subtil .Però d’una invasió al cap i a la fi.

Us poso en antecedents, ja fa uns dies que observo que les zones comunitàries del nostre edifici a poc a poc es veuen envaïdes per una espècie de recipients de plàstic que s’autoreprodueixen i semblen multiplicar-se. Si, si, SÍ subtilment i de manera dissimulada van  agafant posicions i ens van menjant el terreny.
La part positiva és que no criden, ni borden, ni fan soroll a altes hores de la nit... és una invasió civilitzada, com si d’una concentració o “sentada” (sé que no és correcte en català però no trobo un sinònim) pacífica es tractes. I no em mal interpreteu jo no estic pas en contra de cap manifestació, ni del dret a lliure expressió...però és que no em queda clara quina és la seva reivindicació?què demanen? I la veritat la seva proliferació no em deixa indiferent.

Què passa si el que avui són garrafes buides s’acaba convertint en altre tipus de material? Que passa si l’ invasió es reprodueix per tot l’edifici començant per l’entrada?
No us se dir que passarà, però si noteu que a casa vostra hi comença a haver aquest tipus d’invasió subtil...aneu en compte, pel que pugui ser!


NO hi ha res com prendre's la vida amb  un toc d'humor no creieu? PATIU INVASIONS A CASA VOSTRA?


2 comentaris:

  1. jajaja jo encara no m'he trobat amb aquesta invasió... ja ens informaràs si segueixen avançant ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si si us informaré de l'evolució... però per si de cas estigues alerta!!! una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT