dimarts, 20 de setembre del 2016

RECEPTES AMB MOLT DE GUST: PASTÍS DE FORMATGE

Bona nit,
Si ho sé, vaig un dia tard! No som dilluns, sinó dimarts…però ahir estava tan cansada que vaig optar per ajustar-me a  l’horari gallina i me’n vaig anar a dormir ben aviat.
Així que res, més val tard que mai! Avui us porto una de les meves receptes preferides. Us porto uns postres boníssims que em va enamorar des del primer dia que el vaig tastar. Ja us dic ara que la recepta d’avui no és pas meva, sinó que me la va passar una gran amiga.
Des de llavors s’ha convertit en un dels postres que més faig i que més m’enduc si he d’anar a algun sopar o dinar. Per mi compleix dos requisits fantàstics:
 El primer de tot és que és una recepta facilíssima i rapidíssima de fer.
El segon requisit és que es tracta d’un postre lleuger que no embafa gens ideal per ser el toc final de qualsevol àpat, fins i tot el més copiós.
La recepta d’avui: PASTÍS DE FORMATGE
Sé que de receptes de pastissos de formatge n’hi ha infinitat, però a mi de totes de moment és la que més m’agrada. Ja si us fixeu en els ingredients veureu que són una mica diferents dels habituals.
Som-hi !preneu nota dels ingredients:
Comencem la recepta!
En primer lloc prepararem la base del pastís. Triturem les galetes ( a mi m’agrada deixar-ne amb trossos més petits i més grans) i les barregem amb la mantega a temperatura ambient.
 
*La mantega és opcional només serveix perquè les galetes no surin quan tirem la massa del pastís. Tot i això , si us passes, quan el pastís prou els trossos de galeta ja precipiten al fons del recipient.

Un cop tenim la base preparada ara ens toca posar-nos amb la massa. Posem  en un bol el formatge, la llet, els ous i el got de llet. Ho barregem tot fins que quedi una massa líquida homogènia sense grumolls.
*Ho podeu batre amb la batedora mateix.
Un cop tenim la massa ho posem al forn (millor si el precalenteu prèviament) a 220º durant uns 40 minuts.
El temps no és exacte, dependrà de cada forn. Jo us recomano que aneu punxant el pastís i quan us surti el palet net ja el teniu a punt.
No patiu si al treure del forn se us veu més inflat i després en refredar-se es desinfla. És normal.

I aquí el teniu el pastís de formatge enllestit! Com heu vist és una recepta fàcil, ràpida ,senzilla i  boníssima. M’agradaria posar-vos fotografia del pastis tallat, però va volar i se’m va oblidar fer –la!
Espero que us animeu a provar-ho! I em digueu què tal!
Ara recordeu nova recepta el dilluns 3 d’Octubre! 

4 comentaris:

  1. Ohhhh em passa com a tu!, desde que els vaig probar no puc parar de menjar-ne! m'encanten i aixo que al principi no els volia probar de cap de les maneres!!!. Mil gràcies per la recepta perque li'n penso treure molt de profit!, aixo que no se si em quedarà tan bo com el teu!. Un petonàs maquisima!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si t'agrada el pastís de formatge has de provar aquest sens dubte. Hi tant que et quedarà bo ja veuràs que és molt fàcil de fer. Una abraçada

      Elimina
  2. M'encanta aquesta recepta: boníssima, pocs ingredients i a més fàcil de fer, jo que tinc nens i els faig entrar a la cuina, aquesta recepta anirà genial!!!
    Petons!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant super fàcil de fer, ideal per fer-la amb els nens a la cuina! Ja em diràs si la proves. Una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT