dilluns, 10 d’octubre del 2016

Crec en...

Ja fa uns dies que durant els meus trajectes a la feina d’anada o de tornada m’acompanya a la radio aquesta cançó de Gertrudis. Els primers dies només la sentia de fons sense parar massa atenció a la lletra però l’altre dia m’hi vaig fixar i em va encantar.

Crec en el meu cos
Crec en el meu cap
Crec en les mentides
quan serveixen de veritat
Crec en la paraula
Crec en la sobretaula
Crec en la cervesa
ben fresqueta a mitja tarda
Crec en el control
Crec en el desgavell
Crec en el ball caòtic
però ordenat dels estornells
Crec en la bona fe
Crec en donar la mà
Crec en salvar angleses obeses
d'un ascensor de Lloret de Mar

Crec en l'aire
Sempre l'aire
L'aire i el seu moviment
permanent diferent

Crec en l'aire
Sempre l'aire
Perquè amb la força del vent
Neix un país fet per la gent

Crec en un altre món
Crec en el paradís
Crec que ens volen confondre
amb un miratge d'encís
Crec en allò immediat
Crec en el pas dels anys
Crec que si sempre estem junts
no caurem mai en tants paranys

I és que jo crec en moltes d’aquestes coses . Amb els anys penso que les nostres idees o pensaments del món van variant, es modifiquen, es transformen... potser allò en el que creiem fermament ara ja no ho tenim com a dogma de fe. El que si que us puc dir és que se’ns dubte jo crec cada dia més en les coses senzilles de la vida:

  • Crec que un somriure és el millor bon dia
  • Crec que el respecte és clau i que cal viure i deixar viure a aquells que ens envolten
  • Crec que tots tenim mil defectes però també mil virtuts
  • Crec que el temps és el millor regal del món: temps per compartir, per riure, per somniar i també temps per un mateix.
  • Crec que aquells que de veritat estimes sempre hi són malgrat la distància a vegades infinita.
  • Crec que de tot es pot aprendre, i si surt millor, doncs queda pitjor.
  • Crec que estimar no només és ser estimat, sinó que és tenir cura d’allò que estimes.
  • Crec que el món és molt gran i viatjar la millor de les aventures.


Crec en moltes coses, ja ho veus, però avui m’agradaria saber...EN QUÈ CREUS TU?

7 comentaris:

  1. Ostres, no l'havia sentit mai aquesta cançó, esta genial. A la vida s'ha de creure amb moltes coses aixi que jo diré que crec que queden bones persones al mon i crec amb el karma. Penso que es algo super important a tenir amb conte aixi que, crec amb els bons gestos!. Un petonàs maca!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tota la raó del món en això que queden bones persones en el món. Jo també crec en els bons gestos ara no et sabria dir si el Karma funciona sempre correctament. Una abraçada

      Elimina
  2. Quina cançó més bonica i inspiradora... M'encanta i jo crec en mi mateixa i en fer el que crec en cada moment sense importar que pensaran ni que diran si realment estic fent el que em dicta el cor.
    Toma ya! jajjajaja i ho escrit d'una tirada.
    Petons bonica!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Creure en un mateix és molt important, penso que tens una gran filosofia de vida....tots hauriem de creure molt més en nosaltres mateixos. Una abraçada

      Elimina
  3. No havia sentit mai aquesta cançó, però m'ha agradat molt. Estic d'acord amb tot el que creus. Un somriure pot ser màgic :)) Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si els somriures poden significar tantes coses, m'agraden molt com les abraçades que també trobo que tenen una màgia especial. Una abraçada

      Elimina
  4. ostres no coneixia awuest grup jajaaj quin nom! pero la lletra esta molt be! I tens molta rao en el que has dit!

    un petonet!

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT