dijous, 17 de novembre del 2016

CONJUNT FUTBOLER REUS DEPORTIU.

Com bé sabeu m’encanta fer regals handmade, perquè com vaig llegir una vegada, quan regales alguna cosa feta a mà regales molt més que el detall en si, regales sobretot, el teu temps i molt d’amor.
I quin regal hi ha millor que aquest? Avui us porto la primera part d’un regalet que vaig preparar per un petit que arribarà a aquest nou món ens uns dies. Us ensenyaré el regal en dues parts, ja que tot i anar en un mateix pack són dues coses molt diferents.
Quan vaig pensar en un regal per fer (bé, vam pensar amb el meu company d’aventures) teníem clar que volíem que tingués una part pràctica i útil que us ensenyaré un altre dia i una part molt més personal que als receptors els fes molta il·lusió.
La segona d'elles,  és la que us ensenyaré avui. És un regal totalment personalitzat i pensat per als pares del petit i els seus gustos.
De seguida vaig pensar en un body personalitzat amb el nom a l’esquena i una imatge a la part del davant. En ocasions costa decidir quin dibuix escollir per decorar la peça de roba, però en aquest cas ho vaig tenir claríssim des del principi.
No podia ser d’una altra manera, havia de tenir relació amb el futbol. Així que, com sempre, vaig tirar del meu dibuixant preferit disposat a donar-me un cop de mà i li vaig demanar que em dibuixes una bamba de futbol.
 
Val a dir que sense la seva col·laboració seria impossible dur a terme projectes com aquest és un sol! Li dono mil gràcies des d'aquí.
Un cop vaig tenir el disseny en marxa, va tocar escollir les teles. En aquest cas em vaig decantar per la tela grana i gris fosc per a la bamba i una tela d’estrelles negres per a la pilota de futbol. L’elecció d’aquests colors no va ser aleatòria, sinó que va ser totalment meditada, ja que són els colors del Reus Deportiu (equip de futbol de 2A) ,  club amb el que el futur pare i té una gran vinculació des de fa molts anys.
Per les lletres de l’esquena vaig seguir amb la mateixa gama de colors. Són colors forts i no em semblava adequat fer més barreges de teles.

Un cop acabat el body li vaig fer una bandana a conjunt amb la tela d’estrelles negres, per donar-li un toc més divertit.

Aquí en teniu el resultat final. Els pares en van estar encantats i a més els va fer molta il·lusió que el body fos tan personalitzat. 
Què us ha semblat a vosaltres? Us agrada?

En uns dies us ensenyo la resta del pack. 


10 comentaris:

  1. Ostres quina cucada de regal nena!, m'encanta i a més estic super convençuda que al pare li fará moltisima il.lusió si dius que está molt involucrat amb aquet món. Penso que l'has clavat, així que ja ens dirás que li ha semblat i per cert, esperem la segona part del regal. Un petonarro maca!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si al pare li va encantar! va quedar molt sorprès i li va fer molta il·lusió. Un petonàs per tu també!

      Elimina
  2. Una cucada! Felicitats al dibuixant: la vamba es xulíssima. I a veure què fa aquest cap de setmana el Reus! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sort en tinc del meu dibuixant que si ho hagués de dibuixar jo es tractaria d'una bamba abstracta. A més sembla que la bamba va ajudar a guanyar al equip! Una abraçada

      Elimina
  3. Quanta raó tens amb la frase que vas llegir sobre els regals fets a mà, sens dubte són molt més especials que el regal més car! aquest bodi amb la badana és preciós! un petó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si no hi ha res com un regal fet a mà és ple d'il·lusió i de l'amor de la persona que el fa, sovint no és tan perfecte com un regal comprat però aquí rau part del seu encant! Una abraçada

      Elimina
  4. ostres pel que veig t'estas superant dia a dia amb la màquina de cosir! molt be!

    ara tinc curiositat per veure la segona part del regal!

    un petonet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa això de la màquina és com tot! anar practicant i anar millorant. En uns dies veureu la segona part! Una abraçada

      Elimina
  5. Què xulo!!! T'ha quedat molt simpàtic! Ja ens ensenyaràs la segona part del regal. Una abraçada!

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT