dilluns, 7 de novembre del 2016

TISORES DE PODAR= funda amb estil

Comencem setmana encara amb alguns mocs resistents que es neguen a batre’s en retirada però mira ja m’he acostumat a la seva molesta presencia, no és que ens haguem fet amics però allí estan i res mocadors amunt i avall i anar fent, convivint amb els últims supervivents del refredat.
Però ja no us podia abandonar més, ho he de confessar: us enyorava. Així que a poc a poc sense presses però sense pauses toca anar remuntant el bloc.

Avui us porto un nou projecte de costura. En aquest cas va ser un projecte una mica singular no ho dic pel seu grau de complicació, ni perquè no sigui un projecte necessari i útil, sinó  més aviat per l’ús al que va destinat.


El projecte d’avui és una funda per unes tisores de podar. Si, si, ho sé la gent no porta funda de tisores de posar amb estil, però mira des de fa ja una temporadeta que el meu germà llueix les tisores amb el glamour d’una estrella de Hollywood. A veure i és que ningú a dit que no es puguin portar les eines amb un toc divertit.
Ja fa unes setmanes el meu germà em comentava que s’havia comprat unes noves tisores de podar, però que anaven sense funda i que li resultava molt incòmode dur-les a sobre. Així que em va demanar si podia cosir-li una funda.

Primer vaig pensar en una funda en forma triangular, però després em va semblar que seria més còmoda en la seva feina de donar-li forma rectangular i arrodonida de baix.

Podia haver escollit una tela llisa i au, però ja que ho feia volia que fos una funda divertida i a la vegada soferta perquè colors clars i feina al camp són una mala combinació.
Així  que per la part exterior de la funda vaig optar per una tela d’estrelles grans de color blau marí i per la part interior  una tela plastificada blava  perquè fos més resistent.

La funda la vaig fer encoixinada amb espuma perquè fos més resistent. Per a poder tancar-la vaig utilitzar dos snaps de plàstic en color blau.
Aquí teniu com va quedar. Què us sembla? Us imagineu podant plantes i guardant les tisores amb glamour?


11 comentaris:

  1. Em semba genial! Sí, senyora, glamur també per podar. Jo no m'hi dedico professionalment però quan agafo les tisores les plantes es posen a tremolar. Deu ser perquè no tinc una funda com aquesta. Quina enveja!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ahhh doncs n'estic segura que si que deu ser per la funda! Hauràs de posar-hi remei! Una abraçada

      Elimina
  2. I la gent que es queda amb la boca oberta quan em veuen tan ben equipat! Això no té preu!! A més les porto sempre al cotxe i no ratllen cap dels compartiments de la "guantera"

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si és que no hi ha res com anar amb estilaso per la vida! Ja saps que a la teva disposició quan vulguis donar un toc de glamour a alguna altra eina. Una abraçada

      Elimina
  3. Marta, nosaltres tambe t enllorem !!! Xulisima la funda de les tisores

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Sílvia, sempre és bonic sentir que quan no i ets per complicacions del dia a dia se't trobi a faltar! una abraçada

      Elimina
  4. ajjajajajaj quina xulada! El teu germà deu anar ben cofoi amb aquesta funda!!! I mira, tu ben contenta de saber que ets la protagonista quan algú li demana d'on la treta.
    Petons!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaj si n'estic segura que és una funda que no passa pas desapercebuda! una abraçada

      Elimina
  5. Quina funda més molona!! m'encanta la idea de posar funda a objectes poc quotidians, segur que el teu germà és l'enveja del sector ;). Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja no hi ha res com donar un toc de glamour als objectes més peculiars! Una abraçada

      Elimina
  6. T'ha quedat xulíssima! Segur que el teu germà està encantat! Fa molta il·lusió quan algú et demana que li facis alguna cosa que necessita, veritat? Una abraçada!

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT