dijous, 1 de desembre del 2016

Calendari d'advent 2016

Comencem nou mes, en aquest cas l'últim de l'any i com no podia ser d'una altra manera el desembre mereix el seu calendari d'Advent. Això si, handmade com sempre!
Aquest any em va costar una mica decidir com el volia fer, tenia clar que volia posar-hi agulles i cordill per penjar-lo però no sabia massa bé com fer-lo ni on col·locar-lo.
Al final vaig optar per combinar unes agulles amb tons vermells molt nadalenques, amb sobres de paper craft i papers vermells per fer els números de cada sobre.
A dins el vaig farcir d’alguna cosa dolça com mana la tradició.  A diferència de l'any passat, aquest any no em vaig decidir per bombons casolans fets per mi mateixa , sinó que he optat per una altra versió de xocolata molt bona també: ROQUES DE XOCOLATA. Ja sabeu que m’encanta cuinar i vaig decidir que ja que feia el calendari handmade, que l’havia de fer així de cap a peus!  El dia 12 de desembre us poso la recepta per si us ve de gust fer-ne!
Per acabar vaig decidir que seria bonic que cada dia en descobrir que amaga el calendari a part de trobar quelcom dolç per endolcir el dia també estaria bé trobar una cançó bonica d’aquelles que fan pensar, bé en aquest cas és el fragment d'una cançó amb significat especial.

A l’hora de col·locar el calendari aquest any amb el meu company d’aventures vam decidir que el situariem a la cuina, lloc de pas i on el veure'm i disfrutarem cada dia. 
Aquí us el deixo!

Com a sorpresa se m’ha acudit que  ja que a dins el calendari d’advent hi haurà cada dia una cançó amb un significat especial de les que fan pensar, reflexionar, somriure o emocionar-nos... Què millor que obrir les portes del Nadal fent-vos partícips del nostre calendari d’advent?Ja que no és possible que degusteu les roques...si més no, si que compartirem una cançó  dia a dia.
AIXÍ QUE A PARTIR D'AVUI  CADA DIA AL BLOC TROBAREU UNA SORPRESA D’ADVENT...QUÈ US SEMBLA? M’ACOMPANYEU FINS NADAL?

DIA 1 Músic de carrer, Txarango
Jo sóc músic de carrer,
del teu pas sóc titellaire.
Deixo l'alegria a l'aire
per quan vulguis parar el temps.


10 comentaris:

  1. Ohhhh!!! Que bonic!!!! I los rocs m'ha encantat amb ganes de veure la recepta ^_^

    ResponElimina
  2. M'encanta el teu calendari d'Advent. A més, dins hi ha dues de les millors coses de la vida: la xocolata i la música! I tant que t'acompanyo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si ben cert que la xocolata i la música són dues grans medicines de l'ànima. Una abraçada

      Elimina
  3. Ostres quina bona idea!!! M'encanten les roques de xocolata, el handmade i la música catalana...
    Que si t'acompanyo??? estaré impacient cada dia per veure amb quina cançó ens sorprens i si ens vols enviar una mica d'aquesta xocolata tan bona, endavant!!! jjjjj
    Peetons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ohh gràcies guapa quina alegria haver ajuntat tantes coses que t'agraden! t'envio xolata quan vulguis només has de dir-ho! Una abraçada

      Elimina
  4. Nena pero quina passada!! Perdo per no haber pogut passar gaire per aqui pero últimament vaig de cul!! Ostres jo aquet any no n'he fet pero veient el fàcil que es i el maco que queda poder m'animo si tinc una estona. Un petonàs maca!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si a vegades anem de cul, però segur que si t'animes a fer-lo el teu queda molt més espectacular! Una abraçada

      Elimina
  5. M'encanta el teu calendari d'Advent! Què bones les roques de xocolata! Molt bona idea el calendari musical :) Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé que t'agradi si al calendari d'aquest any he ajuntat dues passions, la xocolata i la música. Una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT