divendres, 23 de desembre del 2016

MITJONS NADALENCS

Amb el Nadal a la cantonada ja era hora que us ensenyes el meu projecte nadalenc d’aquest any. Com cada any amb els amics celebrem un dinaret just abans de les festes nadalenques (Si , bé , és cert que ens veiem tot sovint, però per mi aquest dinar té un significat especial). Des de ja fa uns anyets he agafat la costum de sorprendre’ls amb algun detallet handmade per a que se l’enduguin a casa i els faci companyia durant totes les festes.
L’any passat els vaig fer una estrella per penjar a l’arbre amb fusta i teles, fa dos anys un floc de neu de ganxet i aquest any em venia de gust fer algun regalet en que la meva companya d’aventures la "Singer"fos la meva ajudant especial. Després de donar-hi moltes voltes hem vaig decidir per cosir-los el típic mitjó nadalenc.
No volia que fos un mitjó molt gran, però tampoc massa petit, així que em vaig decidir per una mida intermitja. La meva idea és que el poguessin posar a l’arbre, a la porta, a la paret que pogués encaixar en més d’un lloc.
Per fer els mitjons em vaig decidir per dues teles nadalenques del dit i fet una amb fons blanc i flocs de neu en color plata i vermell (la tela de fora) i per la part de dins una tela d’un vermell intens.
Per poder-lo penjar l’elecció va ser una cinta en to cru amb unes puntades de color vermell.

La veritat és que m’encanta com ha quedat la combinació. A més  com que em va agradar tant el resultat em vaig animar a fer-ne uns quants per regalar-los a la família. Aquí els teniu la meva mitjonada! I vosaltres sou de regalar detalls a les trobades nadalenques?

Ara només espero i desitjo que formin part del Nadal de cadascuna de les llars dels seus destinataris. A vosaltres avui des d’aquí us envio un mitjó virtual per cadascun! Una abraçada

4 comentaris:

  1. Noia doncs que guai ser amiga teva!!!! Amb aquests regalets tan bonics deus tenir a la familia i amics ben encandilats... M'encanten i ja veig que la Singer i tu us enteneu a la perfecció.
    Et desitjo de tot cor unes bones Festes i una feliç entrada d'any.
    Petons!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em fa molt feliç cuidar a la gent que m'estimo Laia no hi puc fer més! Molt bones festes per a tu també i per tota la família. Una abraçada enorme

      Elimina
  2. Són xulíssims. Un detall perfecte! Llàstima de no ser amiga teva o almenys tenir una amiga Singer ;) Bon Nadal!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaj això té fàcil solució el dia que vulguis m'ho dius i et faig arribar un mitjó guapa. Una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT