dimarts, 19 de juny del 2018

VACANCES DE BLOC!

Doncs si, seguint la meva decisió de prendrem la vida amb la filosofia slow life. La vida tranquila , amb calma, relaxada... el bloc s'agafa vacances! Així ho vaig fer l'any passat i veient que em va anar bé, doncs repeteixo.  
Dedicaré l'estiu a donar-li un canvi d'imatge al bloc, ja sabeu que de tant en tant s'ha de renovar . No pararé de cuinar, cosir, escriure, passejar, descansar, compartir temps amb els meus, llegir i sobretot viatjar que ja sabeu que m'apassiona. Seguint les paraules de gran Leonardo da Vinci:
De tant en tant desapareix, pren-te un petit descans, perquè quan tornis al teu treball el teu criteri sigui més encertat. Pren-te’l amb certa distància, perquè així el treball sembla més petit, la major part es pot assimilar en un tres i no d’ulls, i la manca d’harmonia i la proporció és més fàcil de veure“. 
No patiu però, que no ens perdrem del tot de vista!Ens continuarem veient a les xarxes socials del bloc!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT