dimarts, 17 de setembre del 2019

CONJUNT D'ESMORZAR ANDORRÀ

Ja sabeu que amb la tornada a l'escola i a la rutina han tornat els esmorzars per endur-se. A casa ja fa temps que intentem ser més respectuosos amb el medi ambient i una de les coses que fem és portar els esmorzars amb embolcalls reutilitzables (vam començar amb la bosseta de fruita com us ensenyava aquí) i ara ja anem amb porta entrepans en breu us els ensenyo (tinc acumulació de costures per ensenyar-vos!).
Així que no podia ser d'una altra manera quan vaig pensar a fer un regalet a la meva fillola i a la seva germana gran ho vaig tenir clar. Els regalaria una portaentrepans i una bosseta per snacks o galetes per dur a l'escola.
Tenia clar que havien de ser amb una combinació alegre i amb dibuixos divertits, amb un toc de rosa (a elles els encanta). Així que em vaig decidir per dues teles amb dinosaures de colors per als portaentrepans , això si cadascun amb un color de velcro diferent per que no els confonguessin i dues teles amb ocells de colors vius pels porta snacks.



Aquí teniu com van quedar, aquests packs d'esmorzar que ara ja es passegen per l'escola andorrana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT