dilluns, 23 de febrer del 2015

COSES BONIQUES

La veritat tenia varis temes per al post d’avui, però si vaig reprendre l’aventura del bloc, de nou, era per poder expressar el que em vingués de gust…amb la il·lusió que arribes més enllà de les tecles de l’ordinador.
He provat de començar varis post però no em surt res com jo voldria, digueu-li ratllada, manca d’inspiració, un mal dia… però en canvi si que tenia ganes de compartir una estoneta amb vosaltres així que seguint la dita: “AL MAL TIEMPO BUENA CARA” avui us vaig a parlar de coses boniques!

Ja fa uns dies que vaig tenir la gran sort que la Montse, una gran persona, va pensar en mi i en dues companyes més per a fer-nos un regal ben especial.

Ens va regalar uns volums de la revista Kireei que tenia, amb unes paraules que em van fer súper feliç: “Us les regalo perquè he pensat que vosaltres sabríeu apreciar-les”. I tot i que, si us sóc sincera alguna vegada m’havia mirat aquestes revistes, mai havia arribat a adquirir-ne cap! I sense cap dubte puc afirmar que són una gran descoberta, m’agrada molt la temàtica que tracten perquè hi ha una mica de tot: coses boniques, botigues amb encant, projectes hadmade, il·lustradors...etc són revistes que t’obren el món a diferents projectes i tendències que resulten d’allò més engrescadors i motivadors.

Així que, aquí hem teniu compartint avui una descoberta de coses boniques. A més a més, entre tecla i tecla... endolcint el paladar amb una sorpresa ensucrada que una fantàstica persona, la Sandra, va decidir regalar-me en la seva tornada a un viatge de Londres...tot recordant que una vegada, jo mateixa, vaig comentar el bon record que tenia dels toffes anglesos.
Doncs bé, el post encallat, al final s’ha acabat convertint en una descoberta de coses boniques acompanyades de persones boniques que he tingut la sort de creuar-me a la meva vida!

Fins la propera!

4 comentaris:

  1. mmm quina pinta aquests toffes! i la revista es molt maca, l'he vist moltes vegades pel centre de barcelona i l'he fullejat, pero encara no tinc cap numero!!

    un petonet!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs la revista val molt la pena, explica coses ben interessants i boniques...i res millor que acompanyar-lo d'un bon dolç!
      gràcies per la visita petonets

      Elimina
  2. Marta!! Bonicaaa!! Moltíssimes gràcies per aquestes paraules, m'han arribat al cor jeje
    Estic contenta de que n'hagis pogut treure bon profit de les revistes :) També pots visitar el blog kireei que es renova constantment i segur que t'agrada.
    Per la meva part, ho he intentat alguns cops però no hi ha manera de trobar on és el "botonet" per a poder seguir el teu bloc.

    Una abraçada i em quedo llegint més posts teus, si les clientes em deixen!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per la visita, quina Il·lusió. No entenc massa bé a que et refereixes amb això del botonet per poder seguir el bloc?hi ha la pàgina de facebook tot i que si no tens activats esl avisos pot ser que sovint no te'ls mostri... et refereixes a això?

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT