dijous, 5 de març del 2015

No m'agrada que em fotin el pèl!

En primer lloc disculpeu si avui el meu llenguatge no és estrictament adequat o políticament correcte…però és que, parlant clar i català em fot moltíssim que em prenguin el pèl de mala manera!
A veure, entre nosaltres us diré que sóc una persona tranquil·la,em costa molt enrabiar-me i sobretot tornar-m’hi, però hi ha vegades que no puc evitar indignar-me quan la gent em pren per ruc!
Us poso en situació, ja fa un temps que el meu mòbil havia decidit anar per lliure, s’havia independitzat! Trucava quan volia, es penjava sol, no em deixava accedir a aplicacions…etc. Malgrat totes les mancances que tenia, jo li tenia cert afecte, i em va costar prou canviar-lo per un altre.
Quan per fi em vaig decidir, a fer allò que diu la dita :“A rey muerto, rey puesto” (com heu observat sóc molt de dites i refranys, sempre n’hi ha algun que m’hi va bé). Van començar els problemes: que si et queda permanència, que si has de pagar tant, que si tal que si pasqual!
Bé, assumits els mil i un problemes associats al mòbil i a la seva renovació. Em vaig tirar a la piscina...

Fins aquí tot correcte! Ara bé quan el maten. Avui m’arriba la factura del mòbil i puja una exageració de diners...jo em faig els números i veig clarament que no em quadren per cap lloc. Així que, decideixo trucar a una amable teleoperadora, que em diu que a la factura ja ho especifica, que no entén la queixa i que reclami a la botiga!

El nivell d’indignació va augmentant, i evidentment el fet de sentir-me estafada. Truco al dependent de la botiga que primer m’atén amablement, però que després de l’inici de la meva queixa va pujant el to de veu...jo tampoc em quedo curta!
Al final i en resum!que em foti! Que a pagar i a callar! I una nova presa de pèl al sac! Així que, aquí em teniu enfadada i enrabiada...escrivint el post que de passada em serveix per desfogar-me.
Perquè jo entenc que tothom és pot equivocar, això si ,em molesta summament que em fotin el pèl i enlloc de disculpar-se m’acabin cridant!

Disculpeu però algú ho havia de dir! 

Us heu sentit mai estafats?


2 comentaris:

  1. Però no te quedes amb eixa contestació.
    Torna a tocar, i digués que vols posar una reclamació, quan te passen amb una telefonista li dius que vols posar una reclamació pero aixó.......
    I ja viràs com ahi te tornen els diners i te diuen que s'han enganyat
    Quina cara més dura!!
    A per ells

    ResponElimina
  2. Gràcies pels ànims, si que ho faré! em molesta que em prenguin per ruc! m'has donat energies...a veure si me'n surto perquè això sempre són lluites tipus david contra goliat!

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT