En primer lloc disculpeu si avui el meu
llenguatge no és estrictament adequat o políticament correcte…però és que,
parlant clar i català em fot moltíssim que em prenguin el pèl de mala manera!
A veure, entre nosaltres us diré que sóc una
persona tranquil·la,em costa molt enrabiar-me i sobretot tornar-m’hi, però hi
ha vegades que no puc evitar indignar-me quan la gent em pren per ruc!
Us poso en situació, ja fa un temps que el meu
mòbil havia decidit anar per lliure, s’havia independitzat! Trucava quan volia,
es penjava sol, no em deixava accedir a aplicacions…etc. Malgrat totes les
mancances que tenia, jo li tenia cert afecte, i em va costar prou canviar-lo
per un altre.
Quan per fi em vaig decidir, a fer allò que
diu la dita :“A rey muerto, rey puesto” (com heu observat sóc molt de dites i
refranys, sempre n’hi ha algun que m’hi va bé). Van començar els problemes: que
si et queda permanència, que si has de pagar tant, que si tal que si pasqual!
Bé, assumits els mil i un problemes associats
al mòbil i a la seva renovació. Em vaig tirar a la piscina...
Fins aquí tot correcte! Ara bé quan el maten.
Avui m’arriba la factura del mòbil i puja una exageració de diners...jo em faig
els números i veig clarament que no em quadren per cap lloc. Així que,
decideixo trucar a una amable teleoperadora, que em diu que a la factura ja ho
especifica, que no entén la queixa i que reclami a la botiga!
El nivell d’indignació va augmentant, i evidentment
el fet de sentir-me estafada. Truco al dependent de la botiga que primer m’atén
amablement, però que després de l’inici de la meva queixa va pujant el to de
veu...jo tampoc em quedo curta!
Al final i en resum!que em foti! Que a pagar i
a callar! I una nova presa de pèl al sac! Així que, aquí em teniu enfadada i enrabiada...escrivint
el post que de passada em serveix per desfogar-me.
Perquè jo entenc que tothom és pot equivocar,
això si ,em molesta summament que em fotin el pèl i enlloc de disculpar-se m’acabin
cridant!
Disculpeu però algú ho havia de dir!
Us heu sentit mai estafats?
Però no te quedes amb eixa contestació.
ResponEliminaTorna a tocar, i digués que vols posar una reclamació, quan te passen amb una telefonista li dius que vols posar una reclamació pero aixó.......
I ja viràs com ahi te tornen els diners i te diuen que s'han enganyat
Quina cara més dura!!
A per ells
Gràcies pels ànims, si que ho faré! em molesta que em prenguin per ruc! m'has donat energies...a veure si me'n surto perquè això sempre són lluites tipus david contra goliat!
ResponElimina