diumenge, 29 de març del 2015

A la recerca de la cobertura de xocolata perfecta!

Bon dia família,
Primer de tot disculpar-me per l’absència d’aquesta setmana passada! Sóc molt conscient que m’he saltat a la torera la recepta del dilluns (secció oficial, jaja dit així sona més potent!), però aquesta setmana que ja acaba i part de l’anterior ha estat una bogeria de feina, he anat de cul de mala manera i per motius de supervivència us he abandonat uns dies.
Vaig pensar que per fer el post depressa i corrents, de qualsevol manera no valia la pena! M’agrada dedicar-vos el temps que us mereixeu.

Bé passat el pic fort de feina i amb una mica més de tranquil·litat avui us parlaré de la meva recerca de la cobertura de xocolata perfecta! Si, si en aquest moment és la meva obsessió.
Veureu ara que s’acosta la mona, i aquest any que l’he faig amb més il·lusió que mai (en un altre post us explicaré amb pèls i detalls perquè...la notícia és mereix un post per si sol!). Ha arribat el gran dilema, com fer la cobertura de xocolata perfecta?
Normalment la faig amb xocalata i ja està, queda prou bonica l’únic que cal estirar-la amb una espàtula i a vegades en queda la marca, d’allà on has passat.
L’any passat vaig fer un pre-entrenament a la mona, vaig buscar per internet varies receptes de la cobertura i en vaig trobar una que va quedar perfecta a la primera... fins aquí cap problema! Ara bé quan el maten, típic en mi, m’ho vaig apuntar en un paper, que evidentment he perdut i no recordo del lloc d’on ho vaig treure!


He buscat i rebuscat, he mirat i remirat, he intentat diferents tipus de cobertura que no s’han pogut aprofitar per cap banda perquè no han quedat com jo volia! I vosaltres teniu alguna recepta de cobertura de xocolata estrella? Estic oberta a tot tipus de suggeriments!

2 comentaris:

  1. Bon dia Mabel,

    Sobre cobertura de xocolata al blog tinc un tutorial sobre còm fer-ne un amb xocolata desfeta, però aquesta no es queda dura, és desfeta: http://mylittledolccorner.blogspot.com.es/2014/06/tutorial-cortar-capas-pastel-cubrir-con-chocolate.html per si li vols fer una ullada.

    El millor que pots fer és una recepta de Ganache de xocolata i deixar-la tant líquida o dura com vulguis afegint mès o menys nata.

    Un Petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei doncs moltes gràcies miraré això que dius del ganache de xocolata i ara miro enllaç al teu bloc. Un petonet i gràcies

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT