dilluns, 27 d’abril del 2015

Receptes amb molt de gust: TORTITAS ALS TRES FORMATGES

Feliç dilluns! Comencem setmana i aquesta setmana ve plena de novetats. La primera d’elles és que a partir d’avui la secció de receptes amb molt de gust passarà de ser setmanal a quinzenal. Us preguntareu per què?...Doncs la veritat aquest mes de maig el tinc una mica complicat de feina i preveient que no sé si podré complir amb les entregues de la secció dels dilluns, més m’estimo de moment, deixar-la com una secció quinzenal  tot dedicant-vos el temps que us mereixeu!
Així que som-hi aquí teniu la nova recepta. Recordeu que ara tindreu nova recepta en setmanes alternes!

Avui us presento una altra recepta fàcil, ràpida i molt resultona que us pot servir tan per a preparar un pica –pica, com per a un soparet improvisat. Veient que la primera recepta de tortitas us va agradar molt us porto la segona entrega!TORTITAS: ALS TRES FORMATGES . 
Ingredients (2 - 4 persones)
1 paquet de tortitas
1 tall de tres dits de formatge provolone
1 rulo de formatge de cabra
1 tros de formatge parmesà
Melmelada de taronja o de préssec
A fer ” tortitas” s’ha dit!
En primer lloc posem les tortitas d’una en una en un plat (estirades). A la part central de la tortita col·loquem 3 talls fins de formatge provolone, tres rodanxes de formatge de cabra i una mica de formatge parmesà (millor si és ratllat, ja que costa més de fondre que els altres dos formatges).

 Jo he escollit aquests tres tipus de formatge però ho podeu fer amb qualsevol formatge que us agradi, això si tingueu en compte que es desfaci bé.
NEn l’última recepta 
http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/2015/04/receptes-amb-molt-de-gust-tortitas-de.html, ja us vaig informar que tenia la recepta de tortitas en marxa. Continuo barallant-m’hi però encara no la tinc com jo voldria... així que de moment haureu d’esperar.

Un cop col·locats els tres formatges, ho pleguem per la meitat tipus ventall i ho posem en una safata de forn uns 5-7 minuts a 175º (cal que el forn estigui escalfat prèviament).Quan veiem que ja tenen un color dauradet, ja les podem treure.
!Truc: Cal que mulleu les tortitas amb una mica d’aigua, perquè no s’assequin massa. Jo ho faig amb un esprai polvoritzador amb aigua.
Com a presentació a mi m’agrada deixar les tortitas senceres i posar-hi a sobre un rajolí de melmelada de taronja o de préssec gust que combina molt bé amb els formatges.

Què us sembla? Ràpid, fàcil i bona no?

2 comentaris:

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT