dijous, 17 de març del 2016

ESTOVALLES INDIVIDUALS

Avui us porto un dels últims projectes que he fet! No ho hagués dit mai però, la Singer i jo anem a tope i això que no tenim massa temps, que si en tinguéssim… Suposo que a poc a poc ens anem coneixent, agafant confiança i bé, diria, que ens entenem prou bé. Encara que us he de confessar que  amb el projecte d’avui vam tenir una mica d’esbatussada, però la sang no va arribar al riu! Jajaja per sort.

Aquest cap de setmana passat havia de fer un regal d’aniversari i se’m va acudir que per acompanyar-lo, què millor que alguna cosa feta a mà? Pensant en que els destinataris del regal s’havien fet unes cortines noves amb una tela del IKEA de la que jo tenia un retall, vaig trobar que seria bonic fer-los unes estovalles individuals a conjunt per la taula del menjador.

Com que no tenia les mides , ni cap patró d’estovalles individuals, vaig decidir agafar-ne una de plàstic  que tenia per casa com a referència . 
Un cop marcada la tela, vaig retallar-la una mica més gran del lloc per on havia de cosir. Com us vaig explicar aquí és més fàcil treballar amb un tros de roba més gran i després retallar el que sobri.
Al davant vaig decidir posar-hi la tela estampada i al darrera una tela gris fosc que vaig pensar que sempre seria més soferta.

 Un cop cosides les dues teles, va tocar girar-les! Aquesta vegada em va costar perquè les teles eren tipus loneta, força dures i vaig deixar un forat més aviat just.
*La Singer també va tenir problemes per cosir-ho d’aquí les meves baralles amb ella. Pobre la vaig estressar, ho reconec. Però crec que m’ha perdonat.

Una mica de planxa i per rematar vaig fer una puntada a tot el voltat per tal que quedes més definida la forma.
I aquí teniu les meves estovalles individuals i com les vaig presentar per regalar. Em consta que van agradar molt. Els va fer il·lusió que hagués pensat en fer-los un detall a mà i tenint en compte la seva elecció de decoració de casa. Va ser personalitzat al màxim i fet amb molt d’amor!
 
Què us sembla? Us agraden?
Moltes energies per acabar la setmana. En breu nous projectes, aquesta ha estat una setmana molt cansada però productiva!
*Per cert aprofito i participo al rums d'aquesta setmana

17 comentaris:

  1. Quina xulada!!! Veig que ja ets una artista amb la màquina de cosir... si ja t'ho deia jo que no mossegava,.. ella ha de tenir clar que manes tu!!!!
    Petons guapissima!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No jaja de moment no m'ha mossegat... ara això de qui mana ja no sé si ho tinc tant clar! una abraçada guapa

      Elimina
  2. Te han quedado muy bonitos.
    La presentación es sencilla, perfecta, no necesita más.
    Ánimo, coser es más fácil de lo que parece.
    No te preocupes por cometer errores ya que también se aprende de ellos, porque se nos queda grabado a fuego.
    Espero que sigas mostrándonos tus proyectos.
    Biquiños!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias me alegro que te hayan gustado. Si tienes toda la razon del mundo de todos los errores se aprendre y mucho. Un abrazo

      Elimina
  3. M'encanten!! Aquesta tela és molt xula. No m'extranya que els hi hagi agradat. Petons!

    ResponElimina
  4. De segur, que els agraden molt als teus amics
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. ostres, cada dia em sorprens mes, ets una artista!! podries vendre les coses que fas, segur que tindrien molt d'exit!!! t'han quedat molt i molt be!

    un petonet!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajjaja gràcies guapa! però no crec que ningú tingues interès en comprar les meves costures! una abraçada

      Elimina
  6. M'encanten, a mes a mes es un detallet super original i segur que els destinataris van quedar encantats perque es super original!! T'han quedat genials com sempre!!! Un petonas maca

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa. Els va fer molta gràcia que les estovalles individuals fossin iguals que els cortines. Una abraçada

      Elimina
  7. Segur que els agrada molt, és un molt bon detall i a més de conjunt amb les cortines, perfecte!

    ResponElimina
  8. Segur que els agrada molt, és un molt bon detall i a més de conjunt amb les cortines, perfecte!

    ResponElimina
  9. ohhhh!!! Qui detall més fantàstic per regalar!! La tela és increïble!!

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT