dilluns, 28 de març del 2016

VA DE MONES!

Bon inici de setmana! A més avui cau en festiu i començar la setmana així ja és una bona noticia.
Sé que avui toca recepta de cuina, però en un dia com el de la mona que millor que ensenyar-vos les meves mones d’aquest any. Us podria posar la recepta però no té massa sentit, no per la mona d’aquest any! Jajaj

Aquest any he fet dos tipus de mona:
La mona farcida de melmelada de préssec (casolana) i coberta de xocolata negra i/o de xocolata amb llet depèn dels gustos del destinatari.
 
I la mona tipus “sara”, farcida de melmelada de préssec , coberta de mantega pastissera i lamines d’ametlla. Aquesta és la primera ocasió que la faig i estic força contenta amb el resultat.

Sé que no són mones perfectes, ni evidentment tampoc són com les que podem comprar en una pastisseria, però el que si que us puc dir és que són fetes amb bons ingredients (la majoria d’ells de casa)i amb tot l’amor del món! I com bé sabeu allò fet a casa té un valor especial.

Gaudiu molt del dia! BONA MONA
Ens veiem el dia 11 de d’abril amb una nova recepta !

10 comentaris:

  1. Respostes
    1. Gràcies guapa han quedat millor que les de l'any passat! de cada vegada en sabem una mica més! una abraçada

      Elimina
  2. Estic súper convençuda que no són perfectes, i que no són com les de la pastisseria tal i com dius tu però el que també n'estic súper convençuda és que són molt més bones i que si hagués de triar quina prefereixo em quedaria amb les teves segur, no té preu el que està fet a casa amb tot el carinyo del món i amb els millors ingredients que comprat. Aixi que nena, ets una CRACK!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quin honor guapa! això si que és ben veritat tenen tot el carinyo del món i bons ingredients! una abraçada

      Elimina
  3. Uooo..tenen una pintassa increíble!!!
    A casa mai s'ha celebrat (a Mallorca no és tradició) però desde que visc a Blanes cada any he tingut la meva mona, però em falta tastar aquesta amb melmelada..uummm, quina gola :-)
    T'han quedat perfectes :-)
    Petonets grans bonica!

    ResponElimina
  4. Nenaaaa aixo fa una pintassa bonísima!! A mi les de tipus sara em tornen boja! Amb totes aquestea ametlles per sobre mmmm.... bonisimes!! T'han quedat genial! Un petonàs maquissima!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies a mi la sara també és la mona que més m'agrada! una abraçada

      Elimina
  5. t'han quedat fantastiques!!! si que en saps!! la de xocolata ha d'estar deliciosa, ara me'n menjaria un tros jijiji

    un petonet!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja no et pensis que no en sé tant...però de cada any en sé una miqueta més! una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT