dimarts, 8 de març del 2016

L'ASSASSINA DE RELLOTGES

Bona nit,
No us ho volia dir però després del famós planticidi crec que m’estic convertint en una assassina en sèrie. No sé massa bé per on començar, suposo que com tots els problemes el primer pas és reconèixer-los. Així que :

Hola sóc la propietària del bloc d’aventures i desventures dels 30 i crec que sóc  una assessina de rellotges  i a sobre REINCIDENT!

SÍ, sóc ben conscient que ser un dels meus rellotges no és tenir una vida fàcil. Cops, rascades, ratlladetes i  alguna que altra esquitxada o remulladeta. Fins aquí penso que són els maltractaments habituals que tot rellotge usat el dia a dia està acostumat a patir. Però no, jo he anat més enllà, jo em dedico a llençar els rellotges des de certa alçada esperant a que la gravetat actuï pel seu propi pes. De fet sent sincera, no és ben bé veritat que llenci els rellotges, però si que amb la meva agilitat característica se m’esmunyen entre els dits i ja tenim la desgracia en marxa.
I es que sense voler-ho en menys de mig any ja he assassinat dos rellotges! I un d’ells no ha arribat als 5 mesos de vida.
Us  ho explico amb més detall.  Com ja us he comentat abans, els meus rellotges tenen la tendència a sofrir “accidents inesperats”, des d’alçades mitges. I us preguntareu perquè m’estranyo que si les meves víctimes cauen de certa alçada... morin. Això ja em sembla normal. Digueu-me vella, però jo recordo haver tingut varis rellotges de més petita i en caure a terra se’t trencava el vidre,o s’esquerdava però a mi mai abans m’havien saltat els números de dins i m’havia quedat el vidre intacte. Us asseguro que el primer cop que passa et quedes al·lucinant però el segon ja sembla una broma de mal gust.

Serà veritat allò que els avis diuen “Nena, ja no és fan les coses com abans!” “A la meva època si que és feien les coses amb cara i ulls”! DONCS MIRA! Començo a pensar que si.

Estic d’acord que el temps passa volant, que s’esmuny entre les nostres mans, que corre i mai s’atura...però que els números del rellotge s’agafin vacances indefinides em resulta força sospitós. No hi ha dret que ens facin sentir com assassins en sèrie! De moment aquí em teniu esperant a comprar-me la meva propera víctima. Indignada, i a la espera de com acabarà el nou rellotge...si em passa el mateix... us aviso que ja no responc! La meva guerra contra els fabricants de rellotges començarà!


Aquí us deixo la prova dels meus delictes.
I a vosaltres us ha passat mai alguna aventura amb un rellotge? No us sembla una cosa ben curiosa?





15 comentaris:

  1. juajuauaujajajsjjsja quina entrada més divertida.!!!! I no, jo no he tingut mai cap problema amb un relotge!!!ajajjajajajajaj

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja si al mal temps bona cara! No hi ha res com prendre's les coses amb bon humor. Ja veig que sóc rara amb això dels rellotges. Una abraçada

      Elimina
  2. Jajajjaja, ostres nena!!!, t'ho hauràs de fer mirar ehhh!!!. Jo normalment no els solo trencar pero si no se per quina extranya raò se m'acaba la pila molt ràpid!!! Una entrada bonisima!!!. un petonàs maca!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaj si tinc un problema ho reconec. Ahh això de la pila també és una manera fina de treure-li vida! jajaja una abraçada

      Elimina
  3. jajaja! Mabel ets total!!!!
    Pobres rellotges..això no pot ser! :-p
    Jo tinc les mans de mantega, i sempre tot em cau, però crec que no et supero com a assassina de rellotges :-p
    Un petonet gran :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si tota la raó pobres víctimes a les meves mans. Jajaja me'n alegro de saber que almenys no sóc la única que té les mans de mantega. Una abraçada

      Elimina
  4. Jjajajajaj molt bona aquesta, mira que el meu rellotge ha patit, perquè li ha passat de tot, però serà que és bo i com bé has dit tu, com els davants.
    Un petó molt gran!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs quina sort que tens! m'hauràs d'explicar on el vas comprar aquest rellotge! jo també en vull un com els d'abans! una abraçada

      Elimina
    2. A la joieria de tota la vida, però clar és dels bons, no és dels de 20€ o 50€

      ; )

      Elimina
  5. ostres!! a mi em va passar amb un i el vaig dur a la rellotgeria i m'ho van arreglar!

    jo tambe soc una assassina de rellotges, fa poc me'n va caure un i es va trencar tot el vidre :(

    un petonet!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si??? ostres quina alegria que em dones que almenys no sóc la única persona a qui li ha passat! Benvinguda al club dels assassins de rellotges! una abraçada

      Elimina
  6. Has pensat en comprar-te un de digital????

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajjaja doncs no però potser m'has donat la clau al meu problema!!! gràcies guapa

      Elimina
  7. jajajaja com m'he rigut! Si et compres un tercer, el pots portar embolicat amb el típic plàstic de bombolles jajaja Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja doncs m'ho hauré de plantejar! de moment encara no me n'he comprat cap de nou! una abraçada guapa

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT