dimarts, 4 de juny del 2019

CORONA MICKYE MOUSE

Fa uns dies us ensenyava que les corones no tenen edat, però en canvi si que poden tenir una temàtica concreta.
El Biel feia dos anys i la seva mare, que ja us dic ara que és una artista, sempre fa les festes d'aniversari amb una temàtica amb la que lliga el pastís, la decoració, els dolços... Així es tracta d'una festa única i diferent cada any. Això si, sempre tenint en compte els gustos del petit protagonista. 
Doncs com us podeu imaginar en Biel és un superfan del Mickye, de fet en té un de peluix que s'endú a tot arreu.

Un cop la temàtica estava decidida vam començar a mirar teles. En primer lloc ens vam plantejar alguna tela amb estampat disney, però les que trobavem treien massa el protagonisme al número de la corona. Al final vam optar per una tela vermella topets blancs , combinada amb unes borles grogues i una tela negra per a fer la típica forma de la cara del mickey (aquí com bé sabeu vaig rebre la inestimable ajuda del meu dibuixant preferit!)


La veritat és que el resultat em va encantar i crec se'ns dubte que és una de les corones més boniques que he fet, i una de les que més m'agrada, crec que la vaig fotografiar des de tots els angles possibles. Si la veiessiu posada al model al·lucinarieu!
I vosaltres sou de festes temàtiques?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT